تجارت بهتر یعنی موفقیت و رسیدن به اهداف کاری ، راهی که برای آن باید از تجارب مدیران و موفق های دنیای بیزینس استفاده کرد.

 برای پیشرفت در تجارت به پول بیشتر نیاز نیست بلکه باید ایده های خوبی داشته باشید ،نگران سرمایه گذاری های جدید نباشید بیشتر روی چیزهایی که مد نظر دارید تمرکز کنید اگر میخواهید تجارتتان پیشرفت کند. تنها ایده کافی نیست بلکه ایده راه را هموارتر می کند این واقعیت نباید شما را بترساند در واقع باعث می شود واقع بینانه تر به تجارت نگاه کنید. 

5 کاری که باید برای بهتر شدن تجارت و بیزینس انجام دهید

تحقیق کنید

تحقیق در مورد تجارت بسیار ضروری است چون بارشد تجارتهای اینترنتی رقابت در این عرصه بسیار دشوار شده است .درتجارت های کوچک و بزرگ افراد دنبال رقیب هایی هستند که قدرت گفت و گوی بالاتری دارند وسایل را با قیمت ارزان تر می فروشند ،تحقیقات به شما نشان می دهند که در حال و آینده کجا خواهید بود.

تحقیق ایده و کارهای درست را نشان میدهد وبه شما یاد میدهد که چگونه کار کنید و چه نکته مثبتی از کار بگیرید مهم نیست در تجارت نیاز به کمک دارید یا نه تحقیق در این مورد باعث ارتقا در این عرصه می شود و همین طور باعث درس گرفتن از پیروزی ها و اشتباهات می شود.

اشتباهات را در مسیر کاری مدام اصلاح کنید 

در طول مسیر آزادی در محل کار خلاقیت را پرورش می دهد برای داشتن نظر بهتر باید یاد بگیرید خطر کنید بنابر این خلاقیت خود را بالا ببرید و سعی کنید کارهای جدیدی انجام دهید و اشتباه کنید این تنها کار یادگیری در طول مسیر است بهترین نظرات تجارت وقتی خلاقیت ریست کردن و اشتباه کردن با هم ترکیب شود ایجاد می شود.

ایده های قبلی را توسعه دهید

جول مدیر رسانه عمومی مجموعه ای را بر اساس ایده های دیگران بنا کرده است وایده های خوب را از بین همین نظرات بیرون آورده اگر ایده ای به ذهنتان رسید حتما آنرا ثبت کنید. کاری که باید انجام دهید دوایده را که تقریباً یک شباهت دارد انتخاب کرده و چگونگی ارتباط و تفاوت آنها را بسنجید مثلاً دو ایده را کنار هم بگذارید نقاط تفاوت را مرتبط کنید و یک ایده واحد بسازید.

هرکسی برای پیشرفت پیشنهادی دارد 

اینکه هر کسی چیزی برای پیشنهاد کردن دارد سعی کنید در تجارت از تجارب گروه های دیگر استفاده کنید چون برخی گروه ها مهارت یا پول برای به اشتراک گذاشتن دارند هرشخصی چیزی برای ارائه دادن دارد فقط به دنبال موقعیتی برای بروز دادن آن هستند برای اینکه نظرات بهتری داشته باشید موارد را همه جانبه بسنجیدبهترین راه برای انجام این کار گفتگو با تیم مقابل است شما نیازمند افرادی پیرامون خود هستید که صادق باشد نه فقط تاییدتان کند دو گروه با عقاید مختلف تشکیل دهید و از نظرات آنها برای پیشرفت بازخورد استفاده کنید

شناخت مشتری راز مهم افراد موفق در تجارت

یکی دیگر از راه های پیشرفت در تجارت شناخت مشتری و سلیقه آن است اگر هوشیار و آگاه باشید در واقع 50 درصد راه را با موفقیت طی کرده اید چون سرمایه گذاری در جایی که تقاضا باشد با سرعت بیشتری پیشرفت می کنداز خودتان بپرسید چه کسی مشتری مان است مشتریمان چه چیزی نیاز دارد شرکت چه کاری برای کمک به مشتری انجام می دهد با انجام این مراحل متوجه تغییر و پیشرفت درروند تجارتتان خواهید شد.


منبع: اقتصاد آنلاین


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  07:07 ب.ظ

این روزها و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کلیه کسب و کارها در تب و تاب این هستند تا بتوانند شرایط کاری خود را بهبود بخشند. در این بین یکی از مهم ترین مواردی که صاحبان مشاغل و کسب و کارها را به خود درگیر می کند ارتباط با کشورهای هم جوار و اروپایی برای توسعه و پیشرفت اقتصادی است. ارتباط با کشورهایی که زبانی به غیر از فارسی دارند تنها از طریق ترجمه ای صحیح و کاربردی صورت می گیرد اما در این بین کدام یک از زبان های مهم دنیا برای پیشرفت اقتصادی کسب و کارها موثر و مفید خواهد بود؟ اگر شما هم برای پاسخ این سوال به جواب قاطعی نیاز دارید، پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید.

زبان انگلیسی اولین و مهم ترین زبان دنیا

بدون شک زبان انگلیسی اولین و مهم ترین زبان برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند روابط تجاری و بین المللی داشته باشند چرا که بسیاری از کشورهایی که برای روابط تجاری و بازرگانی با ایران همکاری می کنند به این زبان مسلط هستند. علاوه بر آن زبان انگلیسی به دلیل گستردگی بالایی که در کشورهای مختلف دنیا دارد به عنوان زبان دوم مردم جهان شناخته شده و افراد با زبان های مختلف سعی بر این دارند تا به واسطه این زبان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ترجمه انگلیسی به فارسی انواع قراردادهای تجاری، پروپوزال های همکاری و دفترچه های راهنما برای آن دسته از شرکت ها و سازمان هایی که روابط تجاری گسترده ای با کشورهای انگلیسی زبان دارند به کار می آید. به همین منظور شما می توانید برای ترجمه انواع متن های مرتبط با کسب و کار خود به زبان انگلیسی اقدام کرده و محتوای مورد نظر خود به مخاطبان خارجی ارائه کنید.

زبان اسپانیایی پر متکلم ترین زبان دنیا

گذشته از اهمیت بالایی که زبان انگلیسی در جهان دارد. زبان اسپانیایی به عنوان پر تکلم ترین زبان در دنیا عنوان نخست را دارد. این زبان پرمتکلم در دنیای کسب و کار نیز جایگاه ویژه ای دارد چرا که شرکت ها و سازمان هایی که به واسطه توسعه حرفه خود و یا صادرات و واردات محصولات خود از کشورهای اسپانیایی زبان به ایران و یا از ایران به کشورهای اسپانیایی زبان فعالیت دارند می توانند با ترجمه فارسی به اسپانیایی انواع متن، قرارداد، بروشور و کتابچه و حتی مکاتبات و مکالمات اداری خود از ترجمه به عنوان پل ارتباطی با اسپانیایی زبان ها استفاده کنند و کسب و کار خود را بهتر و حرفه ای تر از قبل توسعه و گسترش دهند.

زز

زبان ترکی استانبولی مهم ترین زبان برای توسعه کسب و کار برای ایرانیان

در سال های گذشته و با توجه به توسعه اقتصادی کشورهای همسایه از جمله ترکیه، روابط تجاری شرکت های بازرگانی و تجاری ایرانی با شرکت های ترکیه ای روز به روز در حال افزایش است چرا که این کشور به سبب همسایگی جغرافیایی و روابط دوستانه و سیاسی که با هم دارند، تعاملات گسترده ای در حوزه صادرات و واردات کالاهای متفاوت دارند به همین دلیل نیاز به ترجمه فارسی به ترکی برای این دسته از شرکت های بین المللی بیش از پیش حس می شود.

ززز

زبان آلمانی، زبان اول اقتصاد بین الملل

زبان آلمانی به عنوان یکی از مهم ترین زبان هایی است که در برخی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان و اتریش صحبت می شود. گستردگی این زبان به نسبت زیان های پر تکلمی از جمله انگلیسی و اسپانیایی کمتر است اما با توجه به اینکه در دنیای اقتصاد جهانی کشور آلمان حرف اول را می زند نیاز به یادگیری این زبان برای آن دسته از کسب و کارهای پر رونق که پروژه های مشترکی با شرکت های آلمانی دارند به شدت حس می شود.

زززز

زبان عربی، زبان استراتژیک خاورمیانه

اگر نگاهی ساده به نقشه کشورهای اطراف ایران بیندازید، متوجه موقعیت استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه خواهید شد چرا که کشور ما در همسایگی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس قرار گرفته که هر کدام از آن ها به زبان عربی صحبت می کنند. به همین منظور زبان عربی به عنوان مهم ترین زبان در منطقه خاورمیانه برای افرادی که قصد همکاری با شرکای عرب زبان خود را دارند بسیار با اهمیت خواهد بود.

زبان چینی، بهترین زبان برای شرکت های وارداتی

بازار ایران در سال های اخیر بسیار تحت تاثیر کشورهای آسیایی از جمله چین قرار گرفته است. در همین راستا بسیاری از شرکت های صادراتی و وارداتی در ایران به جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود سعی بر این داشته تا روابط تجاری خوبی با چین برقرار کنند. به همین دلیل زبان چینی تنها راه ارتباطی برای مکالمات و مکاتبات اولیه شرکای ایرانی و چینی خواهد بود. در این راستا پیشنهاد می کنم در صورت تمایل برای همکاری با شرکت ها و شرکای چینی زبان حتما در مرحله اول زبان چینی خود را تقویت کرده و یا با استخدام یک مترجم چینی کلیه مکاتبات اداری و تجاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

ترجمه تخصصی ویژه شرکت ها و کسب و کارها در شبکه مترجمین ایران

شبکه مترجمین ایران به عنوان قدیمی ترین سامانه ثبت سفارش انواع ترجمه تخصص، با همراهی گروهی از مترجم های متخصص و با تجربه در کلیه زبان های پر کاربرد دنیا از جمله انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، اسپانیایی و چینی، این امکان را برای شرکت ها و کسب و کارهای بین المللی فراهم کرده تا برای ترجمه کلیه مدارک، قراردادها، متون تخصصی و نامه های تجاری خود به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهند و سفارش ترجمه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.


منبع: اقتصاد آنلاین


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:54 ب.ظ
نوع مطلب: (مدیریت ،) توسط: محمد افشار

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که اعتقاد دارید که برخی از افراد مدیرانی لایق آفریده می شوند؟ این جمله بیشتر به بهانه ای برای عدم تلاش و توجیه شکست ها بوده و ابدا نمی توان آن را ثابت کرد.

این امر در حالی است که نمونه هایی از افراد مختلفی در جهان را می توان نام برد که در ابتدا حتی از استانداردهای مدیریتی برخوردار نبوده ولی اکنون از جمله بهترین ها هستند. به همین خاطر ضروری است تا نگرش خود را نسبت به این مسئله تغییر دهید، با این حال سوالی که مطرح است این می باشد که چگونه می توان در این زمینه به مهارت و سطح لازم دست پیدا کرد؟ در همین راستا به بررسی 9 اصل مدیریت خواهیم پرداخت که حاصل تحقیقاتی چند ساله است.

1-مثالی برای تمامی کارمندان خود باشید

این امر که همه فرهنگ شرکت در شما نمود داشته باشد، بهترین راهکار برای افزایش سطح تیم شرکت و خودتان محسوب شده و باعث می شود تا سریعا رشدی فوق العاده را داشته باشید. اگرچه این امر در ابتدا کمی سخت به نظر می رسد، با این حال پس از مدتی به عادت رفتاری شما تبدیل خواهد شد. نکته دیگری که در این بخش باید به آن توجه کنید این است که رفتار شما ابدا نباید جنبه مصنوعی را داشته باشد. درواقع بسیاری از مدیران تنها در شراییط خاص برخی از رفتارها را از خود بروز می دهند. این امر تنها به ضرر خودتان خواهد بود و هیچ نتیجه مثبتی را خصوصا در درازمدت به همراه نخواهد داشت. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که برخلاف تصور عموم، مدیریت و کارآفرینی ابدا به معنای پشت میز نشستن و راحتی زیاد نبوده و شما بالاترین حجم فشار را متحمل خواهید شد.

2-نقاط قوت تیم خود را بشناسید

یک مدیر لایق فردی است که شناخت لازم را از تیم خود داشته باشد. در این رابطه بهتر است تا بیشتر بر روی نقاط قوت تیم خود تمرکز کنید. این امر باعث خواهد شد تا روحیه تیم حفظ شده و آنها به سمتی حرکت کنند که عملا نقاط ضعف کاملا کمرنگ شود. این امر در حالی است که اگر بخواهید برای کاهش نقاط ضعف مستقیما آنها را هدف قرار دهید، بدون شک با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. این امر تیم شما را نیز به افرادی ناراضی تبدیل می کند. درواقع یک مدیر موفق، باید همواره به دنبال بهترین تصمیم ممکن باشد. در نهایت با شناخت استعدادها و پتانسیل های هر یک از افراد تیم خود، امکان مدیریت صحیح آنها فراهم می شود.

3-به دنبال توانمندسازی تیم خود باشید

بسیاری از مدیران از قدرت دادن به تیم خود ترسی بی دلیل را داشته و تصور می کنند که این امر باعث کاهش قدرت آنها خواهد شد. این امر در حالی است که شما باید تیم خود را به سطح ایده آل برسانید. در غیر این صورت حتی بهترین تصمیمات نیز با ضعف در اجرا مواجه خواهد شد. در این رابطه توصیه می شود تا به تیم خود وظایف مهمی را محول کرده و اختیار عمل کافی برای اتخاذ تصمیمات مرتبط با حوزه کار خودشان را بدهید. در نهایت هیچ گاه از مشورت گرفتن از تیم شرکت خودداری نکرده و از خودرأی بودن فاصله بگیرید. این امر شما را به فردی محبوب در شرکت تبدیل کرده و در کارمندان حس ارزشمندی را به علت توجه ویژه شما ایجاد خواهد کرد.

4-اعتماد کنید

این امر که به کارمندان خود اعتماد داشته باشید، باعث خواهد شد تا آنها از زیر ذره بین بودن فاصله گرفته و آرامش لازم را داشته باشند، با این حال در این رابطه نباید بیش از حد افراطی نیز باشید. درواقع همواره باید احتمال ها را نیز مدنظر قرار داد. این امر اگرچه ابدا ساده نیست، با این حال مزیت های فوق العاده ای را به همراه دارد.

5-آینده نگری داشته باشید

اگرچه شما باید بیشترین توجه را به وضعیت فعلی داشته باشید، با این حال این امر به معنای فراموش کردن آینده نبوده و در جهان بهترین مدیران آنهایی هستند که برای چندین سال آینده نیز برنامه ای دقیق دارند. به همین خاطر تفاوتی ندارد که در چه مرحله ای به سر می برید و شرایط شرکت شما به چه شکلی است. اگر به آینده توجه نداشته باشید، بدون شک محکوم به نابودی خواهید بود. به عنوان نکته پایانی ذکر این امر ضروری است که برنامه شما برای آینده باید به صورت مداوم مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و چند سناریو داشته باشید. درواقع این احتمال را باید مدنظر داشته باشید که ممکن است همه چیز مطابق انتظار شما جلو نرود.

6-استانداردی برای خود داشته باشید

بدون داشتن این ویژگی شما قادر خواهید بود تا تیم خود را به سمت موفقیت بیشتر سوق دهید. به همین خاطر ضروری است تا قدرت تحت تاثیر قرار دادن سایرین را در خود افزایش داده و دقیقا بدانید که تا چه حد باید به تیم خود فشار بیاورید. برای مثال تمرین سخنرانی، یکی از اقدامات کاملا موثر محسوب می شود. این نکته را همواره به خاطر داشته باشید که افراد بنا به هر دلیل ممکن است عقب نشینی کنند، با این حال شما نباید اجازه وقوع چنین اتفاقی را بدهید.

7-احترام زیادی برای تیم خود قائل شوید

اگرچه در گذشته مدیران کارمندان را به نوعی برده خود می دانستند، با این حال در عصر حاضر، چنین تفکری تنها به نابودی شما منجر خواهد شد. درواقع شما باید به تمامی افراد تیم خود احترام گذاشته و این اقدام را ضامن رفتار مشابه از جانب آنها بدانید. فراموش نکنید تا زمانی که رابطه محترمانه و صمیمی شکل نگرفته باشد، هیچ فعالیتی نتیجه بخش نخواهد بود.

8-مشوق باشید

انتقادکردن راحت ترین کار جهان محسوب شده و هر فردی می تواند آن را انجام دهد. با این حال شما به عنوان یک مدیر، لازم است تا شیوه متفاوتی را داشته باشید. درواقع انتظارات این است که شما کمک های لازم را به افراد برای رفع مشکلات کرده و مشوق آنها باشید. درواقع این امر درست به مانند مربی ورزشی است که به صورت دائم در حال افزایش روحیه بازیکن خود است.

9-بیش از حد به قوه ترس بها ندهید

هر اقدام و تصمیم بزرگی به جسارت کافی و ریسک پذیری نیاز دارد. بدون شک یک مدیر نیاز به تصمیم گیری های بسیار دارد. بدون شک از دل یک روحیه ضعیف، تصمیمی درست بیرون نخواهد آمد. به همین خاطر ضروری است تا ضمن محترم شمردن ترس ها، از حالت افراطی فاصله گرفته و بدانید که چه زمان هایی ابدا نباید ترسی را داشته باشید.

در نهایت با رعایت این 9 اصل شما شانس کسب موفقیت بیشتری را خواهید داشت. با این حال هرگز فراموش نکنید که همواره فضا برای بهترشدن وجود دارد.


منبع: فرصت امروز


نظرات()   
   

در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نه‎تنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث می شود تا فرصت های موجود در اختیار رقبای شما قرار گیرد.

به همین خاطر استفاده از آن کاملا حیاتی است، با این حال سوال اصلی این است که از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ در این راستا به بررسی 9 ابزار کاملا کارآمد در زمینه بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.

1-CoSchedule

در زمینه بازاریابی محتوا این امر که نظم کاری داشته باشید، اصل بسیار مهمی محسوب می شود. به همین خاطر ضروری است تا از یک برنامه در این رابطه استفاده کنید. علت این امر به این خاطر است که در صورت عدم وجود آن شما به کاغذهای متعدد و صرف وقت زیاد نیازمند خواهید بود که بدون شک بسیار سخت است. در این رابطه برنامه CoSchedule گزینه بسیار خوبی محسوب شده و شما می توانید هر اقدامی را بر روی برنامه کاری خود انجام دهید. برای مثال توضیحات لازم را اضافه کرده و چندین مرحله هشدار را تعیین کنید.

2-TextOptimizer

این امر که متن شما ایرادات املایی کمتری داشته باشد بسیار مهم بوده و ظاهری حرفه‎ای‎تر را به مطالب خواهد بخشید. همچنین شما باید از مناسب بودن متن برای سئو سایت نیز اطمینان داشته باشید. در این رابطه ابزار فوق گزینه بسیار خوبی محسوب شده و تمامی نیاز شما در این بخش را تامین خواهد کرد. نکته جالب این است که در بخشی از این برنامه، سوالات رایجی وجود دارد که آنها می تواند گره‎گشای شما باشد. همچنین از کاربران این برنامه می توانید برای کمک گرفتن استفاده کنید. در نهایت این برنامه به محتواهای شما براساس معیارهای مختلف، امتیازی را می دهد و در آخر توصیه های لازم را ارائه می-کند تا شما نسبت به ویرایش های لازم آگاهی پیدا کنید.

3-Visme

این امر که صرفا به متن محدود نباشید، بسیار مهم بوده و برای این امر که تصاویر مناسبی را داشته باشید، باید با نرم‎افزارهای ویرایشی آشنا شوید. یکی از این موارد که امکانات فوق‎العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می-دهد، Visme است. همچنین با استفاده از این برنامه شما می توانید اینفوگرافی نیز تولید کنید که محبوبیت بسیار بالایی دارد.

4-Mailchimp

برای مدیریت اقدامات خود در زمینه بازاریابی ایمیلی، شما به یک ابزار خودکار نیاز خواهید داشت. در این رابطه Mailchimp تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب این است که شما می توانید هرگونه شخصی‎سازی ای را بر روی آن اعمال کنید.

5-MavSocial

این برنامه برای مدیریت شبکه های اجتماعی بهترین گزینه محسوب شده و امکان مدیریت چندین حساب را در یک صفحه، امکان‎پذیر می کند. در نهایت با استفاده از این برنامه شما می توانید زمان ارسال محتواهای خود را تعیین کرده و دیگر نیازی به حضور مداوم نداشته باشید. این برنامه در زمان تعیین‎شده، محتوای شما را در هر شبکه ای که بخواهید، ارسال خواهد کرد.

6-Content Bee

این برنامه درست به مانند یک پاسخگوی خودکار عمل کرده و باعث می‎شود تا در صورت نبود شما، راهنمایی های لازم به مخاطب ارائه شود، با این حال محدوده عملکردی آن بسیار محدود بوده و نباید انتظارات بیش از حدی را داشته باشید.

7-BrandMentions

این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا اقدامات سایر برندها را مورد بررسی قرار داده و الگوبرداری های لازم را انجام دهید. برای این هدف تنها کافی است تا کلیدواژه هایی را وارد کنید، این برنامه شما را از جدیدترین اقدامات مطلع می سازد.

8- Buzzsumo

این برنامه محبوب ترین موضوعات در بخش های مختلف را در معرض دید شما قرار داده و باعث می شود تا اولویت‎بندی بهتری داشته باشید.

9-Cyfe

این برنامه به مانند دستیار شما عمل کرده و تمامی اطلاعات ضروری را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای مثال تحلیل اقدامات و ارائه آمارها، یکی از این موارد محسوب می شود که این برنامه به خوبی آن را انجام داده و کمک‎رسان بسیار خوبی محسوب می شود.


منبع: فرصت امروز


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:35 ب.ظ
نوع مطلب: (عمومی ،) توسط: محمد افشار

مغز ما به ما اجازه می‌دهد تا جهان را پردازش کنیم، همه چیز را در اطراف خود درک کنیم و چیزهای جدید بیاموزیم. با این حال ما هنوز از خیلی از عملکرد مغزمان آگاه نیستیم.

 مغز ما عملکردهای مختلف و جالبی دارد که ممکن است ما از آنها آگاه نباشیم. ۲۵ حقیقت جالب درباره مغز که ممکن است ندانید به شرح زیر هستند.

۱. به گفته محققان دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، انسان‌ها اولین دوره اضطراب یا افسردگی خود را درست بعد از بیماری معده تجربه می‌کنند. دانشمندان با استفاده از اسکن مغزی بیماران دریافتند که بیمارانی که پروبیوتیک می‌خورند، مغز خود را مستقیماً تحت تأثیر باکتری‌ها قرار می‌دهند. تمام تحقیقات آنها حاکی از آن است که سلامت معده تأثیر بسیار زیادی بر مغز افراد دارد.

۲. هنگامی که برای اولین بار در محیط جدید می‌خوابید، مغز احساس خطر می‌کند و به منظور آگاهی بیشتر، بیدار می‌ماند.

۳. هنگامی که بسیار خوشحالیم گریه می‌کنیم زیرا هیپوتالاموس در مغز ما نمی‌تواند تفاوت بین شادی زیاد و غم زیاد را تشخیص دهد. هیپوتالاموس غده‌ای است در مغز که دستگاه عصبی را با کمک غدهٔ زیرمغزی (هیپوفیز) به دستگاه غدد درون‌ریز متصل می‌کند.

۴. هنگامی که به موسیقی گوش می‌دهیم کمی احساس سرما می‌کنیم که این احساس نتیجه ترشح دوپامین در مغز است. دوپامین یک ترکیب آلی از خانواده کاتکولامین‌ها و فنتیل‌امین‌هاست که نقش حیاتی در بدن و مغز دارد. دوپامین از پیش‌سازهایش در مغز و کلیه سنتز می‌شود، دوپامین همچنین در بیشتر گیاهان و جانوران سنتز می‌شود. دوپامین در مغز نقش پیامرسان عصبی و در خون نقش هورمونی دارد، دوپامین به صورت عمده در وزیکول‌های نورون‌های دوپامینرژیک و همچنین در غدد آدرنال ذخیره می‌شود.

۵. سلول انفرادی در واقع می‌تواند آسیب مغزی عصبی شدید به مغز انسان وارد کند. دانشمندان اظهار کرده‌اند پس از بررسی اسکن مغزی افرادی که در سلول انفرادی بوده‌اند دریافته‌اند مغز آنها همانند مغز افرادی است که صدمه مغزی دیده‌اند.

۶. هنگامی که خوابیده‌ایم مایعات نخاعی ما در خارج از رگ‌های خونی مغز از طریق مغز جریان می‌یابد. این باعث از بین رفتن ضایعات سلول‌های مغزی به خصوص ساختارهای خاص پروتئین آمیلوئید بتا می‌شود.

۷. سریع ترین ابر رایانه جهان برای کارکردن به ۲۴ میلیون وات انرژی نیاز دارد، اما مغز ما فقط به ۲۰ وات انرژی نیاز دارد و تقریباً ۱۰۰ هزار بار سریع‌تر کار می‌کند.

۸. ورزش روند تخریب بخش شناختی مغز ما را کند می‌کند و علاوه بر آن افزایش فعالیت بدنی می تواند پیری مغز ما را ۱۰ سال به عقب بیاندازد.

۹. مغز انسان ۲۰ درصد از کل اکسیژن را از بدن ما دریافت می‌کند حتی اگر آنها فقط دو درصد از وزن بدن ما را تشکیل دهند.

۱۰. ۷۳ درصد از مغز فقط آب است و این به این معنا است که اگر بیش از دو درصد دچار کمبود آب بدن شوید ممکن است دچار مشکلاتی همچون عدم تمرکز و کاهش مهارت‌های شناختی شوید.

۱۱. انتقال اطلاعات در مغز ما با سرعت معادل ۲۶۰ مایل در ساعت انجام می‌شود.

۱۲. خمیازه کشیدن در واقع واکنشی است که سبب می‌شود اکسیژن بیشتری به مغز شما وارد شود.

۱۳. مخچه قسمتی از مغز است که مسئول ایستادگی، پیاده‌روی و هماهنگی حرکات است. مخچه در قسمت پشتی مغز قرار دارد و وزن آن ۱۵۰ گرم است.

۱۴. در مغز ۱۵۰ هزار مایل رگ خونی وجود دارد که خون و اکسیژن را به قسمت‌های مختلف اندام منتقل می‌کنند.

۱۵. اگر به طور مرتب غذاهای دریایی بخورید، می‌توانید حافظه خود را بهبود بخشید. اسیدهای چرب موجود در این مواد غذایی باعث بهبود حافظه مغز شما می‌شوند.

۱۶. مغز انسان تا اواخر دهه ۴۰ به رشد خود ادامه می‌دهد. این تنها اندام بدن است که در این مدت طولانی رشد می‌کند و بیش از سایر اعضای بدن نیز تغییرات بیشتری را می‌بیند.

۱۷. در هر ثانیه ۱۰۰ هزار واکنش شیمیایی در مغز انسان اتفاق می‌افتد.

۱۸. انسان هر روز ۷۰ هزار فکر در مغزش ایجاد می‌شود.

۱۹. مطالعات نشان داده است که وقتی مادران با نوزادان خود صحبت می‌کنند، کودکان به طور متوسط ​​۳۰۰ کلمه بیشتر تا سن دو سالگی می‌آموزند.

۲۰. محققان دریافتند کودکانی که از  بازی و تعامل با دیگران محروم هستند، مغزشان ۲۰ تا ۳۰ درصد کوچک‌تر از آنچه می‌بایست باشد است.

۲۱. در طول خواب، بدن شما هورمونی تولید می‌کند که از بلند شدن و عملی کردن رویاهای شما جلوگیری می‌کند. پنج دقیقه پس از خواب، بدن شما نیمی از آن را فراموش کرده است و ۱۰ دقیقه بعد نیز ۹۰ درصد از حافظه شما خارج شده است.

۲۲. پنج درصد از جمعیت جهان صرع دارند. با این حال تخمین زده می‌شود که از هر ۱۰ نفر یک نفر در طول زندگی تشنج را تجربه خواهد کرد.

۲۳. گروهی از محققان دریافتند رانندگان تاکسی هیپوکامپ بزرگتری نسبت به سایر افراد دارند. هیپوکامپ بخشی از مغز است که مسئول حافظه است. این نشان می‌دهد هرچه بیشتر خود را وادار به حفظ کردن مطالب کنید بخش هیپوکامپ مغز بزرگ‌تر می‌شود.

۲۴. متوسط وزن مغز مردان ۲.۹ پوند(۱.۳ کیلوگرم) و خانم‌ها ۲.۶ پوند(۱.۱ کیلوگرم) است. با این حال، این با هوش بالاتر ارتباطی ندارد. به عنوان مثال مغز اینشتین ۲.۷ پوند(۱.۲ کیلوگرم) وزن داشت.

۲۵. اندازه متوسط مغز انسان طی ۵۰۰۰ سال گذشته ۹ اینچ مکعب کاهش یافته است.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:24 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت-تکنیک-های-فروش-حرفه-ای
پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 1639 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع تکنیک های فروش حرفه ای در 40 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.

تعریف بازار
بازار عبارت است از "محلی برای مبادلات بالقوه“.
اگر برای محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.

تفاوت فروش و بازاریابی
بازاریابی به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می شود كه از شناخت نیاز مشتری (حتی قبل از تولید محصول) آغاز شده و به فروش و در نهایت به فعالیتهای پس از فروش ختم می‌گردد، در واقع می توان گفت كه فروش بخشی از فعالیتهای بازاریابی است.

در دیدگاههای سنتی، فروش به عنوان پایان ارتباط با مشتری در نظر گرفته می شد حال آنكه در دیدگاههای جدید فروش آغاز یك رابطه با مشتری است. فروش به نوعی می تواند به عنوان فعالیت به ثمر رساننده‌ی بازاریابی محسوب شود

فهرست مطالب:
تعریف فروش
تعریف بازار
چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟
چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟
انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت
انواع هدف ها در تماس با مشتری
مشکلات پس از فروش
چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟
تکنیکF.A.B.C
منافع را بفروشید
تفاوت فروش و بازاریابی
توانایی های فروشنده حرفه ای

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:19 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت-اصول-مدیریت-علمی-فردریک-تیلور
پاورپوینت اصول مدیریت علمی فردریک تیلور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 119 کیلوبایت
قیمت: 9500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت اصول مدیریت علمی فردریک تیلور، در 13 اسلاید.

بخشی از متن فایل :
فردریک وینسلو تیلور در سال 1856 در ژرمانتان، پنسیلوانیا در یک خانواده موفق پوریتانس، چشم به جهان گشود. والدین وی دوست داشتند او نیز مانند پدرش، یک وکیل شود.
پس از انقلاب صنعتی و با استفاده از ماشین در عملیات تولید و بروز تغییرات عمده در نظام تولیدی و اقتصادی و تکنولوژیکی جهان نظیر تولید انبوه و جدا شدن مدیر و مالک ازهم توسط فردی به نام فردریک وینسلو تیلور مطرح شد. تیلور مهندسی مکانیک بود که با استفاده از تجربیات خود درصنایع فولادسازی، مطالعاتی در زمینۀ اصول مدیریت و مطالعۀ روش کار انجام داد .او حرکاتِ بدن را برای انجام کار و زمان انجام کار را مطالعه می‌کرد تا بتواند زمانی استاندارد را برای انجام کارها تعیین کند و بر اساس آن قضاوت کند زمانی که هرکارگر برای انجام کار مشخصی صرف کرده چه تناسبی با زمان ممکن برای انجام آن کار داشته است.

فهرست :
مقدمه
چهار اصل مدیریت علمی تیلور
ده روش اجرایی
همکاران فردریک تیلور در مدیریت علمی
انتقادات وارده بر فردریک تیلور

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:15 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت-راهبرد-و-مدیریت-منابع-انسانی
پاورپوینت راهبرد و مدیریت منابع انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 608 کیلوبایت
قیمت: 11000 تومان

پاورپوینت راهبرد و مدیریت منابع انسانی،  در 36 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
دلیل اینكه فقط معدودی از سازمانها دست به تدوین راهبردهای منابع انسانی زده اند ، چیست ؟ چرا شركتهایی كه در تدوین راهبردهای خود در سطوح بنگاه ، واحد كسب و كار و وظیفه سرمشق و پیشتاز بوده اند ، در تدوین راهبردهای مدیریت بر كاركنان خود اینگونه كند عمل می كنند ؟‌
این گونه نیست كه منایع انسانی به خاطر بیش از حد غیر راهبردی بودن سزاوار داشتن هیچ راهبردی نباشد بلكه بر عكس ، تمام شواهد حاكی از آن است كه مدیران ارشد هر روز بیش از روز قبل بر اهمیت مسایل انسانی به عنوان مهمترین مسأله رویاروی سازمانها واقف می شوند .
تغییر اصطلاح “ پرسنل “‌به “ منابع انسانی “ بیانگر این مسأله است . نكته اصلی این تناقص آن است كه نظام تفكر مدیریت منابع انسانی بر این محور استوار است كه مسئولیت انتخاب ، ایجاد انگیزه و بهسازی كاركنان بر عهده مدیران واحدها است و واحد اداری صرفاً مسئولیت ارائه مشاوره تخصصی و خدمات را عهده دار است و در دیگر تصمیمات نقشی ایفا نمی كند .

فهرست مطالب :
مقدمه
بستر مدیریت منابع انسانی
محیط خارجی
محیط داخلی
مدیریت منابع انسانی
موضوعات مهم زیربنایی
تلفیق راهبردی
یک رویکرد منسجم
مدیریت تحول
انعطاف‌پذیری
ارزشها
الزام و تعهد
راهبرد کسب و کار و ماهیت آن
عناصر اصلی راهبرد منابع انسانی
تدوین راهبرد منابع انسانی
سازماندهی و مدیریت تدوین راهبرد منابع انسانی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:11 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

جزوه-مدیریت-تولید-(-دکتر-علیرضا-عامریان)
جزوه مدیریت تولید ( دکتر علیرضا عامریان)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 5620 کیلوبایت
قیمت: 4500 تومان

توضیحات:
جزوه مدیریت تولید ( دکتر علیرضا عامریان)، در قالب فایل pdf در 59 صفحه، بصورت تایپ شده و زیبا.

جزوه پیش رو از بهترین جزوات موجود در بازار در زمینه حسابداری و مدیریت است. این جزوه در 3 فصل تدوین شده که سرفصل های آن به ترتیب به صورت زیر می باشد: فصل اول: مفاهیم تولید، تصمیم گیری و انواع آن فصل دوم: تجزیه و تحلیل نقطه سربسر- نقطه بی تفاوتی فصل سوم: کنترل موجودی مدل EOQ این جزوه برای تسهیل در فرآیند یادگیری عزیزان بصورت رنگی و کاملا شفاف تهیه و ارائه شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:07 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت-سازماندهی
پاورپوینت سازماندهی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 12774 کیلوبایت
قیمت: 8900 تومان

توضیحات:
پاورپوینت سازماندهی، در 73 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
مبانی سازماندهی: وظیفه سازماندهی مدیریت اصولا مربوط میشود به ایجاد یک الگویی که در چارچوب آن بتوان مجموعه امور یک موسسه را به اجزا ی قابل اجرا به گونه ای تقسیم کرد که رسیدن به هدف ها و مقاصد موسسه به بهترین وجه تسهیل شود.
اساسا هر نوع فعالیت گروهی با هدف معین در صورتی با موفقیت همراه خواهد شد که وظایف،مسئولیت ها ،اختیارات و روابط هر یک از افراد گروه بر مبنا یک روش تقسم کار منطقی و معلوم وبا ایجاد هماهنگی های لازم ،کمک کننده افراد در جهت رسیدن به هدف ها هدایت شود.

فهرست مطالب:
مبانی سازماندهی
تعریف سازماندهی
انواع سازمان
نمودارهای سازمانی
مزایای نمودارسازمانی
محدودیت نمودارسازمانی
تقسیم کاروطبقه بندی وظایف
سطوح سازمانی وحیطه نظارت
عوامل محدود کننده حیطه نظارت
عوامل موثر در تعییین حیطه نظارت
مبانی طبقه بندی وظایف
گروه بندی وظایف به شیوه سنتی
سازمان بدون مرز
انتخاب الگو برای سازمان
گروه رسمی سازمان
کمیته و گروه های کار محیط سازمانی وانواع ان
تفویض اختیار
منشا اختیار
اصول تفویض اختیار
فرایند تفویض اختیار
مزایای تفویض اختیار
موانع تفویض اختیار
تمرکز و عدم تمرکز

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  06:04 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

تحقیق-کانال-های-توزیع
تحقیق کانال های توزیع
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 267 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
تحقیق با موضوع کانال های توزیع ، در قالب doc و در 30 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق پژوهشی:
شبكه توزیع بخشی از نظام اقتصادی كشور می باشد كه تحولات اقتصادی كشور درتعیین كاركرد و ساختار آن مؤثر است . این شبكه حلقه رابط بین تولیدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عاملینی است كه با یكدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع كالاها را انجام می دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند
و . . .

فهرست مطالب:
کانال های توزیع
تعریف
موسسات وسازمانهای توزیع
خرده فروشی
عمده فروش
دلال ها و کارگزاران
سیستم های بازاریابی توزیع
سیستم بازاریابی عمودی
سیستم بازار یابی افقی
سیستم بازاریابی چندگانه
کانال های توزیع متنوع
مدیریت مشتریان چندکاناله  (MCM)
شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی
فروشگاه های تخصصی
و . . .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   

پاورپوینت-آسیب-شناسی-کلی-اصلاحات-در-نظام-اداری-با-رویکرد-منابع-انسانی
پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 76
حجم فایل: 471 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی، در 76 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
هماوندی به تعبیر آنكه مجموعه حاكمیت و كل نظام اداری مترتب بر آن شامل ظروف جداگانه ولی مرتبط است كه سرنوشت مشتركی دارند و بروز هرگونه خلل و منفذی در هر یك ، در نهایت سایرین را نیز به نوعی متأثر می‌سازد (تعارضات بین قوا، دستگاهها و سازمانها در حكم خودزنی است) و ورود هرگونه كدورت، رنگ و بوی خاص به یكی از آنها، مظروف سایر ظروف را نیز به شكل خود در می‌آورد. فلذا حرکات اصلاحی در نظام اداری بایستی از جامعیت ، کفایت و فراگیری لازم برخوردار باشند.

فهرست مطالب:
مباحث کیفیت
مباحث مدیریت
مباحث اداری
تقسیم بندی حرکات اصلاحی در نظام اداری

مباحث اداری:
شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی كه از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ می‌گردد نظیر ”انتخاب كارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تكریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح 20 شاخص در 20 دستگاه (موسوم 20*20)“، ”طرح كاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای 10% فعالیتها طبق قانون بودجه سال 1382“، ”چرخه مدیریت بهره‌وری (مصوبه شماره 8070 مورخ 2/2/79 هیأت‌وزیران)“ و ... كه به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است

مباحث كیفیت:
شامل مقولات مربوط به گواهینامه های كیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت كیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی  (SA8000) كه در آن رگه‌هایی از حركات اصلاحی مشاهده می‌شود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره 47613 مورخ 22/10/80 هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه كتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یك دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیاده‌سازی آن واخذ گواهینامه.

مباحث مدیریتی:
شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است كه منبعث از خارج بوده و جلوه‌هایی از آنها در مباحث اداری و مباحث كیفیت مشاهده می‌شود مانند مقوله ”بهره‌وری“ كه در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهره‌وری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات كه در مباحث اداری (طرح تكریم) و در مباحث كیفیت (به عنوان یكی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی كامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یك واحد سازمانی مستقل، ایجاد یك شورا برای راهبری آن و ...)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   

پاورپوینت-فصل-10-و-11-کتاب-مدیریت-رفتار-سازمانی-پیشرفته-(نقوی)
پاورپوینت فصل 10 و 11 کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته (نقوی)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 2300 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 10 کتاب مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته (نقوی)، با عنوان عجین شدن با شغل و اعتیاد به کار ، و فصل 11 با عنوان رفتار سازمانی مثبت گرا، در 21 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
اعتیاد به کار اولین بار توسط “آتس” بیان شد،که شامل افرادی می شود که نیاز به کارکردن
 بیش از حد معمول دارند و ممکن است خطری جدی برای سلامتی،شادی فردی،روابط درون فردی و نقش های اجتماعی آنها ایجاد کند.
این اصطلاح برای توصیف افرادی که معتاد به پرکاری هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.
فرد معتاد به کار الزاما عاشق کارش نیست، ولی بدون کار نمی تواند روز خود را به اتمام برساند.این افراد فکر میکنند کسی جز خودشان نمی توانند کار آنها را انجام دهد و به دلیل افراط در کار کردن،معتاد به کار نامیده می شوند.

فهرست مطالب:
عجین شدن با شغل
ویژگی های کارکنان عجین شده با شغل
اعتیاد به کار
تفاوت اعتیاد به کار و عجین شدن با کار
رفتار سازمانی مثبت گرا(POB)
...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  05:50 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت-تحقیقات-و-تصمیم-گیری-در-زمینه-بازاریابی
پاورپوینت تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 302 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

پاورپوینت با موضوع تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی در 65 اسلاید.

فهرست مطالب:
•فصل اول - نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
•فصل دوم - تحقیقات بازاریابی

بخشی از متن فایل:
**سؤالات عمده پیش روی بازاریابان
1- چگونگی بخش بندی بازار و انتخاب بهترین بخش
2- چگونگی مزیت بخشی بر محصول
3- نحوه رفتار با مشتریان در مورد قیمت
4- و سؤالات متعدد دیگر در مورد آمیخته ها

**برخی از ابزار و مفاهیم عمده بازاریابی
بازاریاب ، مشتری احتمالی ، بازار هدف ، خواسته ، نیاز ، تقاضا ، محصول ، ارزش ، رضایت ، مبادله ، معامله ، روابط و شبکه ها ، کانال ها ، زنجیره عرصه ، رقابت ، محیط یازاریابی ، آمیخته ها و . . .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
شنبه 9 فروردین 1399  05:44 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

اصول-و-فنون-مكاتبات-و-قراردادهای-تجاری
اصول و فنون مكاتبات و قراردادهای تجاری
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 2354 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت اصول و فنون مكاتبات و قراردادهای تجاری، در 26 اسلاید.

این فایل شامل 26 اسلاید با کیفیت عالی و قابل ویرایش می باشد که در خصوص اصول و فنون مكاتبات و قرارداد های تجاری ،اصول مکاتبات- فرمت مکاتبات- نحوه شروع و ختم مکاتبه تنظیم و پرداخته شده است.

فایل پاورپوینت برگرفته از کتاب اصول مذامرات و مکاتبات بازرگانی _تالیف دکتر حسن نوروزی می باشد.

بخشی از متن فایل:
نامه در اصطلاح عبارت است از مکاتباتی که با هدفی معین و مشخص بین اشخاص حقیقی و یا حقوقی به منظور برقراری ارتباط مبادله می گردد.یکی از مهمترین ابزارهای رسیدن به هدف های سازمان، ایجاد ارتباطات رسمی از طریق نوشته های اداری است. مکاتبات اداری زبان رسمی سازمان محسوب شده و موجب موفقیت و پیشرفت سازمان خواهد شد. لذا یکی از ارکان ساختار ادارت، نوشتار اداری است که از سویی دیگر بیانگر میزان دانش، تخصص و کاردانی کارکنان و مدیران سازمان است.
نوشتار اداری پیش از هر چیز، وسیله ای ارتباطی در ارتباطات انسانی و ابزار انتقال مفاهیم است، لذا نوشتن نامه نیز همانند ابزارهای زبانی دیگر، وسیله ای است برای بیان منظور و مقصود هر فرد و ارتباط با سایر افراد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


نظرات()   
   
آخرین پست ها

نشانه‌های یک مدیر بد ..........شنبه 6 اردیبهشت 1399

خرده‌فروشی آنلاین باید افزایش یابد ..........شنبه 6 اردیبهشت 1399

تعطیلی ۶۱درصد استارت‌آپ‎ها با ادامه کرونا ..........شنبه 6 اردیبهشت 1399

کدام کشور بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل را دارد؟..........چهارشنبه 27 فروردین 1399

رشد چشمگیر کاربران شبکه‌ اجتماعی تیک‌تاک در سال‌های اخیر..........چهارشنبه 27 فروردین 1399

پاورپوینت داشبورد مدیریتی..........دوشنبه 25 فروردین 1399

پاورپوینت پیاده‌سازی مدیریت دانش..........دوشنبه 25 فروردین 1399

قیمت انواع پرینتر در بازار؟ +جدول ..........یکشنبه 24 فروردین 1399

نرخ انواع فلش مموری در بازار؟ +جدول ..........یکشنبه 24 فروردین 1399

با «سیلیا» (Celia) دستیار صوتی هوشمند هوآوی آشنا شوید ..........شنبه 23 فروردین 1399

ارتقای دو مدل دیگر از گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۱۰ ..........شنبه 23 فروردین 1399

انواع شکلات صبحانه در بازار چند؟ +جدول ..........جمعه 22 فروردین 1399

با جوانترین میلیاردر زن جهان آشنا شوید/ عکس..........جمعه 22 فروردین 1399

۵ قدم اولیه و بسیار مهم برای تجارت بهتر ..........شنبه 9 فروردین 1399

سه زبان مهم در دنیای کسب و کار چیست؟ ..........شنبه 9 فروردین 1399

۹ اصل مدیریت ..........شنبه 9 فروردین 1399

بازاریابی محتوا با ۹ ابزار کارآمد ..........شنبه 9 فروردین 1399

حقایق جذابی درباره مغز که نمی‌دانید ..........شنبه 9 فروردین 1399

پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای..........شنبه 9 فروردین 1399

پاورپوینت اصول مدیریت علمی فردریک تیلور..........شنبه 9 فروردین 1399

همه پستها

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic