خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند
مقاله ترجمه شده خوگیری به عادت ها: وقتی که مصرف کنندگان به طور ناخواسته در برابر محصولات جدید مقاومت می کنند ، در قالب فایل word و در حجم 31 صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2017. عادات موجود مصرف کنندگان، محرکی کلیدی در استفاده از محصول جدید است ...
کارشناس گل و گیاه زینتی و فضای سبز، با بیان اینکه تولیدات
باکیفیت به طور قطع بازار کار خوبی ایجاد میکند، گفت: تولیدات سنتی گل و
گیاه را باید کنار گذاشت و از روشهای نوین در تولید استفاده کرد. جبار صیدی گفت: در خانهها میتوانیم تراسها را برای تولید گل و
گیاه به کار بگیریم و تا 300 هزار تومان در ماه درآمد ایجاد کنیم. وی افزود: اگر شما گلهای خوبی تولید کنید میتوانید به راحتی به بازار فروش متصل شوید. کارشناس گل و گیاه زینتی و فضای سبز با
اشاره به اهداف تشکیل این دوره آموزشی تصریح کرد: هدف اصلی کلاسهای آموزشی
گل و گیاه در جهاددانشگاهی یادگیری و در آخر اتصال به بازار فروش است. وی با بیان اینکه تولیدات باکیفیت به طور
قطع بازار کار خوبی ایجاد میکند، ادامه داد: تولیدات سنتی گل و گیاه را
باید کنار گذاشت و از روشهای نوین در تولید استفاده کرد. صیدی با تاکید بر صرفه اقتصادی روشهای
پرورش گل و گیاه خاطرنشان کرد: با استفاده از همین روشهای جدید توانستیم
در روستای یمینان کامیاران رسیدن آلبالو را یک ماه به عقب بندازیم تا سود
بیشتری از فروش حاصل شود. کارشناس گل و گیاه گفت: امروزه به راحتی با کشت بافت میتوانیم گونههای غیربومی ایرانی را در کشور پرورش دهیم. وی با اشاره به سرفصلهای تدریسی در این
کلاس ها اظهار کرد: روش های جدیدی برای تولید هرچه اقتصادی تر گل و گیاه
زینتی وجود دارد که در آموزش های این دوره کلاس های جهاد دانشگاهی به آنها
اشاره می شود. صیدی افزود: پرورش گل و گیاه زینتی جدای از صرفه اقتصادی می تواند به سلامت روح و روان نیز کمک کند. وی در پایان یادآور شد: گیاهان بسیار حساسند و نحوه برخورد با آن ها بسیار در رشدشان موثر است.
به تعداد دفعاتی که در طول هفته مجبور به مذاکره می شوید فکر
کنید، با همکاران قدیمی و یا همکاران جدید، با مشتری های احتمالی و مشتری
های ثابت و مشتری هایی که به صورت بلند مدت با شما همکاری می کنند، با
مراکز فروش و یا تامین کنندگان اگر صاحب تجارت و یا رهبر یک گروه هستید،
باید از روش های مذاکره کردن آگاه باشید، هیچ شکی در آن نیست. در اینجا به 5 مهارت از مهمترین مهارت های مذاکره
اشاره خواهیم کرد که در ابتدا باید بر آن متمرکز شوید. هریک از این مهارت
ها یعنی تعداد مشتریان بیشتر و عمر 25 طولانی تر، هر یک از این مهارت ها
میلیون ها دلار می ارزند. چند نفر از شما خودتان را مذاکره کننده ای فوق العاده می بینید و عاشق مذاکره کردن هستید و به خوبی در آن موفق بوده اید؟ چند نفر از شما بر این باورید که
ممکن است در امر مذاکره روان و خوب عمل کنید، اما عاشق آن نبوده و احساس می
کنید که جای پیشرفت در مذاکره کردن را دارید؟ چند تن از شما بر این باورید
که مذاکره کننده های قوی و با اعتماد به نفسی نیستید؟ چند نفر از شما حتی
زمانی که مذاکره نکردن به ضرر شما خواهد بود، از آن سر باز می زنید؟ اکنون با 5 مهارت از مهمترین استراتژی های مذاکره که به آن نیاز خواهید داشت، شروع می کنیم: 1. اهداف مذاکره را مشخص کنید شاید به نظر بدیهی باشد، اما
حقیقت امر این است که اکثریت افرادی که وارد مذاکره می شوند در مورد
چیزهایی که در پایان آن می خواهند، فکر نکرده اند. برای مشخص کردن اهدافتان، باید این سه سوال کلیدی را از خود بپرسید: الف. بهترین نتیجه ممکن کدام است؟ برای مثال در نظر بگیرید که شما
برای فروش یک محصول، خدمت و یا کمپانی مذاکره می کنید بیشترین مقداری که به
صورت منطقی می توانید به آن برسید چیست؟ ارزش کمپانی شما چقدر است؟ آیا
ارزش 50000 دلار و اخذ قرارداد های متعدد را دارد و یا شاید می توانید آن
را با 22 میلیون دلار به فروش برسانید؟ ب. پایان خط کجاست؟ بدترین نتیجه ای که حاضر به پذیرش
آن هستید کدام است. اگر که فروشنده هستید، پایین ترین مبلغی که به عنوان
پیشنهاد قبول می کنید چقدر است؟ و اگر خریدار هستید، بالاترین رقمی که به
آن راضی خواهید بود چقدر است؟ ج. برنامه جایگزین چسیت؟ بعضی از محققان به آن بهترین جایگزین برای یک توافق در مذاکرات می گویند. در صورت نتیجه نگرفتن مذاکرات، برنامه بعدی شما چیست؟ طبعا، جواب های سوال های الف و ب
باید محرمانه بمانند، اما شما باید از جواب های خود قبل از مذاکره اطمینان
لازم را به عمل آورید. حتی اگر در مورد جوابهای تان کاملا مطمئن نیستید،
دانستن حدودی آن ها به شما کمک خواهد کرد. وقتی که در مورد هر یک از این
مبانی جوابی واضح تر داشته باشید، روند مذاکره آسان تر خواهد شد. به همین دلیل، هر چقدر که مذاکره پیش رو مهمتر باشد، تلاش شما برای رسیدن به جواب های دقیق این سه سوال نیز باید بیشتر شود. 2. استراتژی اصلی را مشخص کنید دومین مورد، اهمیت حضور در مذاکره با یک استراتژی اساسی «Core Negotiation Strategy» (CNS) است. لازم است بدانید دری که می خواهید
از طریق آن وارد مذاکره شوید کدام است. ورود شما می تواند از درب امنیت و
مسئولیت یا ارزش وارد شوید و یا درب رقابت و یا آینده تجاری را انتخاب
کنید. اگر مذاکرات در مقیاس کوچک صورت
پذیرند، برای مثال شما می خواهید تجهیزاتی با ارش 1200 دلار را خریداری
کنید احتمالا برای جمع آوری اطلاعات تلاش مضاعف نخواهید کرد. با این وجود،
شما می توانید با اختصاص 5 دقیقه از وقت خود و جست وجو در اینترنت در مورد
قیمت ها و گزینه های موجود اطلاعات کسب کنید. در نتیجه می توانید از درب
رقابت وارید شوید. می توانید بپرسید « رقبای شما چه کسانی هستند؟ و چرا همه
از شما خرید نمی کنند؟» تنها با پرسیدن سوالاتی اینچنین، شما میتوانید قیمت و شرایطی بهتر را تضمین کنید. بنابراین «پیدا کردن استراتژی که شما را برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن نزدیک تر می کند» بسیار اهمیت دارد. 3. امضای مذاکره خود را درک کنید همانطور که شما مدارک خود را امضا می کنید، در مذاکرات نیز صاحب یک «امضا» هستید. آن امضا، عادات شما برای مذاکره است. بعضی افراد برای رسیدن به قیمت
مورد نظر، به طرف مقابل حمله می کنند. دیگر افراد برای درخواست هرچیزی دچار
ترس و خجالت و وحشت می شوند. این افراد به صورتی نرم مذاکره کرده و اغلب
با هر چیزی کنار می آیند. دیگر افراد در ساختن یک رابطه ی دوستانه حرفه ای
هستند، ولی به محض رسیدن بحث به قیمت و شرایط، تمام آن حسن تفاهم کنار می
رود. آن ها به صورتی آشکار، از حالت گفت وگو به مذاکره تغییر رویه می دهند. درک مشخصه پیش فرض به شما برای
چیزی که با آن سر و کار داردی کمک خواهد کرد. مشخصا، این یکی از مراحل
بسیار مهم در رشد یک مذاکره کننده است. زیرا تنها یک چیز وجود دارد که در
مذاکرات می توانید آن را تضمین کنید: هر بار که مذاکره می کنید، شما حضور
خواهید داشت. شما نمی توانید بعد از شروع مذاکره از اتاق بیرون بروید. پس خصوصیات شخصیتی، سبک و اولویت
های خود را بشناسید. رفتارهای پیش فرض خود را که در گذشته انجام می دادید
را شناسایی کنید و بدانید که چه مقدار در مذاکراتی قبلی راحت بودید. 4. انگیزه سازی کنید یکی از قویترین کارهایی که می
توانید در روند مذاکره انجام دهید، ایجاد انگیزه در طرف مقابل برای رسیدن
به یک توافق نهایی است. شما می توانید با پرسیدن سوال و ساخت پایه و اساس
مذاکره ای، این امر را میسر کنید. پرسیدن سوالات در مورد رقبا و دلایل آن ها برای کار کردن با شما، در طرف مقابل شما ایجاد انگیزه خواهد کرد. 5. نقش طرف بی میل را بازی کنید این طبیعت انسانی است که در یک
مذاکره یک طرف مشتاق باشد و طرف دیگر از خود بی میلی نشان بدهد. ممکن است
این گزاره همواره صحیح نباشد، اما 80 درصد مواقع این گونه خواهد بود. پس فرض کنید که مذاکرات شما نیز
شبیه به دیگتن است: یک طرف مذاکره مشتاق بوده و طرف مقابل بی میل است. با
استفاده از این سه تاکتیک می توانید فرد بی میل مذاکره باشید: الف. از زبان بدن برای القای بی میلی تان استفاده کنید. در مورد رفتارهایی که یک مذاکره
کننده مشتاق از خود نشان می دهد فکر کنید: آن ها عصبی و هیجان زده اند و
مانند کسی که آماده پریدن و یا دویدن است، بدن خود را جلوتر از پاهای شان
قرار می دهند. برخلاف آن ها، طرف بی میل بر سر
میز نشسته و هیجانات خود را در سطحی پایین نگه می دارند. آن ها پاهای خود
را جلوی خود و با زاویه ای 90درجه ای قرار داده و شانه های خود را گرد می
کنند و نشان می دهند که علاقه آنچنانی به انجام معامله ندارند. ب. همچنین به چگونگی صدای خود برای القای حس بی میلی توجه کنید. در حالی که طرف مشتاق مذاکره با
سرعت بیشتر و با صدا وگام (اکتاو صدا) بلندتری صحبت می کند، طرف بی میل به
آرامی و با صدای نرم صحبت می کند. با این روش، گام صدای آن ها نیز پایین
آمده و بیش از پیش بی میل به نظر خواهند رسید. ج. در نهایت، به خاطر داشته باشید که طرف بی میل زبان و صحبت خود را کنترل می کند. وی چیزهایی مانند « من نمی دانم که بتوانیم X
را انجام دهیم» را می گویند و یا « آیا انجام دادن این کار توسط ما برای
شما قابل قبول است؟» آن ها همچنین سوالات بسیاری را پرسیده و به چالش های
زیادی اشاره می کنند. آنها هیچوقت نمی گویند «بله! این کارها را انجام می
دهیم!» آن ها هیجانی از خود نشان نمی دهند. همه چیز کنترل شده و آرام است.
تنها به وسیله ی بازی کردن این نقش، طرف مقابل خود را مجبور خواهید کرد که
نقش طرف مشتاق را بازی کند
بدون تردید مهم ترین دارایی هر شرکتی، نام تجاری آن محسوب می
شود. به همین خاطر همواره توجه ویژه ای به این بخش شده و مدیران به دنبال
راهکارهایی در راستای ساخت و یا بهبود برند خود می باشند. در این رابطه
لازم است تا در ابتدا نسبت به این مفهوم به درک درستی دست پیدا کنیم.
درواقع برند در یک تعریف عام و جامع شامل هرچیزی می باشد که معرف محصولات
یک شرکت باشد. در این رابطه نتایج آمارها حاکی از آن است که افراد تمایل
دارند تا خریدهای خود را از برندهایی انجام دهند که کاملا شناخته شده و یا
از آن تجربه خوبی به دست آورده باشند. به همین خاطر بسیار مهم است که برند
شما از قدرت کافی در راستای کسب شهرت، برخوردار باشد. در این رابطه ذکر این
نکته ضروری است که ایجاد یک برند و محبوب ساختن آن امری یک شبه نبوده، با
این حال شما می توانید با اقداماتی این زمان را کوتاه تر نمایید. در همین راستا و در ادامه به بررسی 9 اقدام ضروری برای ایجاد برندی قدرتمند، خواهیم پرداخت. 1- مخاطب هدف را مشخص نمایید درواقع شما باید بدانید که
اقدامات صورت گرفته در راستای تحت تاثیر قرار دادن کدام قشر از چه جامعه ای
می باشد. در غیر این صورت به علت عدم شناخت درست از ماهیت کار خود، احتمال
خطا بسیار بالا خواهد بود. برای مثال در صورتی که محصول شما در رابطه با
کودکان می باشد، لازم است تا از عبارات و اشکالی در طراحی خود استفاده
نمایید که مخاطب هدف بتواند با آن ارتبط لازم را برقرار نماید. در این مورد
شفافیت پیام دیگر عامل تعیین کننده بوده و لازم است به نحوی عمل نمایید که
به جذب حداکثری منجر شود. فراموش نکنید که از جمله اهداف هر
شرکتی ایجاد رابطه بلند مدت با مشتریان خود می باشد. علت این امر هم به
این خاطر است که از دست دادن حتی یک مشتری با توجه به بازار به شدت رقابتی
حال حاضر، به معنای قدرتمند تر ساختن سایر برندهای فعال در حوزه کاری شما
خواهد بود. در این رابطه بدون شک برند نقش
کلیدی ایفا کرده و می تواند به این خواسته شما جامه عمل بپوشاند. در بسیاری
از موارد مشاهده شده است که برند قادر به ایجاد ارتباط عاطفی و تحت تاثیر
قرار دادن احساسات افراد نبوده و همین امر باعث می شود تا اقدامات صورت
گرفته به نتیجه دلخواه نرسد. علت اصلی این امر نه به خاطر نوع طراحی برند
بلکه به علت عدم پشتیبانی درست از آن می باشد. درواقع این امر که در
تبلیغات خود به خوبی نام تجاری را معرفی نکرده و آن را در تمامی اقدامات
خود در معرض نمایش قرار ندهید، در نهایت باعث خواهد شد تا مخاطب نتواند به
درستی با آن ارتباط لازم را برقرار سازد. در آخر توجه داشته باشید که
امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و اینترنت، لازم است تا از این امکان
رایگان برای ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان هدف، استفاده نمایید. این امر
بدون شک بر روی هزینه های شما نیز تاثیر فوق العاده مثبتی خواهد داشت. 2- ماموریت خود را بیان نمایید بدون شک شما باید یک هدف اصلی را
داشته باشید. در این رابطه توجه به این امر که هدف گذاری بر روی امری درست و
ارزشمند باشد، از نکات حائز اهمیت محسوب می شود. با این حال تنها تعیین
هدف کافی نبوده و لازم است تا آن را به مانند یک شعار در معرض دید همگان
قرار دهید. این امر در راستای کسب اعتماد که الزام اولیه خرید خواهد بود،
امری کاملا کلیدی محسوب می شود. برای مثال برند نایک شعار فقط
انجام بده را برای خود انتخاب کرده است که بنا بر نظر بسیاری از تحلیل گران
بهترین انتخاب ممکن بوده است. درواقع این شعار بیانگر آن است که شما با در
اختیار داشتن وسایل ورزشی ساخته شده این برند قادر خواهید بود تا به یک
ورزشکار تبدیل شوید که این امر تمامی محدودیت های سنی و جنسیتی را کنار
گذاشته است. به همین خاطر مخاطب در مواجه با
آن به تفکری مثبت دست پیدا خواهد کرد که خود عاملی برای توجه به این برند
خوش ذوق و توانا خواهد بود. آرم نایک نیز برگرفته از خدای پیروزی در یونان
باستان است که با شعار آن در ارتباط بوده و این امر را القاء می کند که شما
با این محصولات به موفقیت و پیروزی دست پیدا خواهید کرد. به عنوان نکته پایانی ذکر این
جمله بسیار مهم است که باید به نحوی رفتار نمایید که مخاطب حس کند که برای
شما از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بدون شک در این رابطه هر
برندی ممکن است روشی متفاوت را در پیش بگیرد که این امر بسیار مثبت بوده و
نوآوری را شکل خواهد داد. 3- تحقیقات کافی در زمینه برندینگ و اقدامات سایر شرکت ها داشته باشید توجه داشته باشید که تقلید و کپی
برداری از اقدامات سایر برندها به معنای مرگ تدریجی خواهد بود. درواقع شما
تنها زمانی می توانید به رشد قابل توجهی دست پیدا کنید که از آمارهای درست
به یک نتیجه جدید و منحصر به فرد برسید. بدون شک علم برندینگ در مرور زمان
با تغییراتی مواجه می شود که ناشی از ورود موارد جدید می باشد. تحت این
شرایط در صورتی که مطالعه کافی در این رابطه نداشته باشید، بدون شک بازنده
میدان خواهید بود. همچینن لازم است تا اقدامات سایر برندهای رقیب را نیز
تحت کنترل قرار دهید. این امر شما را به درک درستی از تحرکات و اوضاع بازار
خواهد رساند. در مواردی مشاهده شده است که برخی از شرکت ها اقدام به بررسی
اقدامات سایر رقبا کرده و با این اقدام به نقاط ضعف و قوت آن ها پی می
برند که در برنامه ریزی های آینده آن ها تاثیرگذار خواهد بود. بدون شک این
اطلاعات راهنمای عمل بسیار خوبی محسوب خواهند شد. 4- ویژگی ها و مزایای خود را معرفی نمایید همواره باید دلیلی وجود داشته
باشد تا افراد به سراغ برندهای دیگر نروند. این امر به معنای نقاط قوت شما
در مقایسه با سایرین خواهد بود که یک مزیت رقابتی محسوب می شود. برای مثال
برند اپل همواره در تبلیغات خود در تلاش برای مقایسه خود با سایر برندها
است. این امر با تاکید بر توانایی های آن ها و ضعف های موجود در سایر
برندها صورت گرفته و به خوبی مخاطب را به این باور خواهد رساند که آن ها
بهترین گزینه موجود می باشند. در این رابطه در تلاش باشید تا
ویژگی های خود را به عنصر منحصربه فرد خود تبدیل نمایید تا سایر برندها
نتوانند اقدامات مشابهی را صورت دهند. به عنوان نکته پایانی در این بخش
لازم است تا توجه داشته باشید که مزایای شما در طول زمان ارزش خود را از
دست خواهد داد. به همین خاطر ضروری است تا همواره به دنبال موارد جدید
باشید و خود را به وضعیت حال حاضر محدود نکنید. 5- لگویی خلاقانه ایجاد نمایید بدون شک آرم شرکت نخستین چیزی
خواهد بود که در ذهن مخاطب نقش بسته و به خاطر خواهد آمد. به همین خاطر
بسیار مهم است که در این رابطه اقدامی درست و حرفه را صورت دهید. در این
رابطه رعایت چند نکته بسیار ضروری است: 1- درک درست شعار و هدف شرکت و تلاش برای ایجاد ارتباط متقابل 2- توجه به علم رنگ شناسی و
ارتباط آن با نوع کسب و کار. برای مثال آبی به عنوان نماد آرامش و قرمز به
عنوان نماد جسارت، معرفی می شوند. 3- توجه داشته باشید که سادگی باعث درک آسان تر و بهتر خواهد شد. 6- به دنبال راهی برای به شهرت رساندن برند خود باشید در این رابطه هیچ راهکار قطعی و
همگانی وجود نداشته و هر شرکتی لازم است تا با توجه به توانایی و خلاقیت
خود، اقدامات لازم را صورت دهد. با این حال ذکر نکاتی نظیر تبلیغات خلاقانه
و حمایت از رویدادهای مختلف در این رابطه امری ضروری محسوب می شود. همواره
توجه داشته باشید که شما باید به دنبال شهرتی طولانی مدت باشید، به همین
خاطر احتیاز کافی در راستای عدم اقدامات نادرست، امری ضروری به نظر می رسد. 7- به برند خود شخصیت بدهید در راستای ایجاد ارتباط موثر با
سایرین لازم است تا آن ها را در معرض چیزی فراتر از یک نام قرار دهید. در
این راستا ایجاد شخصیت انسانی به این امر کمک شایانی خواهد نمود. برای مثال
برخی از شرکت ها اقدام به طراحی یک شخصیت برای شرکت خود می کنند. با این
حال بهتر است تا این سیاست همراه با اقدامات شایسته انسانی باشد. برای مثال
کمک به موسسات خیریه و حمایت از طرح های انسان دوستانه، مخاطب را درگیر یک
رابطه احساسی با شما خواهد نمود. 8- نام تجاری را در هر جنبه ای از کسب وکار خود ادغام نمایید تمامی موارد موجود در شرکت باید
معرف و مبلغ برند شما باشد. در این رابطه هیچ گونه استثنایی وجود نداشته و
همگان باید نهایت تلاش خود را صورت دهند. برای مثال این امر که کارمندان
شما از محصولات تولیدی شرکت استفاده نکنند، بدون شک جامعه را با بی اعتمادی
مواجه ساخته و باعث خواهد شد تا از یک فرصت خوب تبلیغاتی محروم بمانید. همچنین هر چیزی در شرکت و
نمایندگی های فروش باید حاوی برند شما باشد. درواقع چشمان مخاطب باید
همواره در برابر آن قرار گیرد. این اقدام تنها مختص به فضای شرکت نبوده و
این سیاست که بتوانید وارد خانه های آن ها نیز شوید، خود نتیجه بسیار خوبی
را ایجاد خواهد نمود. در این رابطه تکنولوژی و اینترنت می تواند کمک شایانی
محسوب شود. 9- در اقدامات خود ثابت قدم باشید هر اقدامی نیازمند زمان مخصوص به
خود می باشد. به همین خاطر در صورتی که بخواهید عجولانه تصمیم بگیرید، بدون
شک تلاش های خود را بی ثمر خواهید ساخت. در این رابطه در اختیار داشتن
مشاورانی با تجربه، به پخته تر شدن سیاست ها کمک خواهد نمود. با این حال
فراموش نکنید که هیچ کس بهتر از شما قادر به شناخت و ارزیابی برند شکل
گرفته نبوده و در این رابطه نباید همه چیز را به سایرین محول نمود. در این
رابطه تغییر مداوم نام تجاری یک اقدام کاملا اشتباه محسوب می شود. درواقع
این امر باعث خواهد شد تا مخاطب نتواند به ارتباطی قوی و عمیق با برند شما
دست پیدا کند. با این حال این امر تنها زمانی توجیه کافی خواهد داشت که
فعالیت شما به شدت افزایش پیدا کرده و دیگر برند سابق پاسخگوی نیازهای جدید
نباشد. در نهایت توصیه می شود تا از صدا و
نظرات مشتریان غافل نشده و به آن به خوبی بها دهید. این امر نه تنها
احترام و توجه شما را نشان خواهد داد، بلکه ممکن است در مواردی راهکارهای
جالبی را نیز برای شما به همراه داشته باشد.
شهرت سوپرمارکت ادکا (EDEKA) به تنوع محصولاتش برمیگردد. برند برای اعتراض
به نژادپرستی، یک روز تمام قفسههایش را از محصولات کشورهای دیگر خالی کرد
و تنها به عرضهی محصولات آلمانی پرداخت و به این ترتیب آلمانیترین
فروشگاه تاریخ را به مردم نشان داد.
قفسههای خالی، به خوبی معنای تنوع را به مخاطبان نشان داد.
پس
از تقریبا یک سال کار برای آمادهسازی این کمپین، طبقات یک فروشگاه ادکا
در هامبورگ بالاخره خالی شدند. در ۱۹ اوت سال ۲۰۱۷ آلمانیترین فروشگاه
تاریخ درهایش را به روی مردم گشود. مردم میتوانستند ویدیو و عکس بگیرند و
مسئولان فروشگاه هم از واکنشهای مردم فیلم میگرفتند.
دو هفته بعد
در ۳۱ اوت، فروشگاه ویدیوی خود را از مردم منتشر کرد. تا آن زمان مردم در
سراسر دنیا ویدیوها و عکسهای مربوط به آن اتفاق را در شبکههای اجتماعی به
اشتراک گذاشته بودند. اخبار و مجلهها به کمپین ادکا اشاره کرده بودند و
به این ترتیب آنها بخشی از اخبار نژادپرستی را به خود اختصاص داده بودند.
بیش
از ۱۱۷ مقاله دربارهی این موضوع در سراسر دنیا منتشر شد و بیشتر از ۱۰۰۰
پست در شبکههای اجتماعی تولید شده بود و ۳۲۸۰۰۰ کاربر با آن تعامل کرده
بودند. کمپین در سطح جهانی به بیش از ۱۰۵ میلیون نفر دسترسی پیدا کرده بود.
بعد از ویدیوی برند، ادکا ۱۸۰۰۰ فالوئر جدید پیدا کرد.
این
کمپین یک هفته قبل از انتخابات فدرال آلمان اجرا شد تا به مردم در انتخاب
فرد شایسته و تاثیر اندیشههای او در مورد نژادپرستی هشدار دهد.
مترجم ۲۴ زبانه فیسبوک موسوم به "روزتا" میتواند متون میلیونها عکس را استخراج و آنها را ترجمه کند. به گزارش انگجت،
افراد در دنیای مجازی تمایل دارند نه فقط با کلمات بلکه با تصاویر نیز
ارتباط برقرار کنند. این امر برای یک پلتفرم مانند فیسبوک با بیش از 2
میلیارد کاربر فعال ماهانه، بدان معنی است که تعداد زیادی از تصاویر هر روز
در این بستر ارسال میشوند. فیسبوک برای نظارت بر این تصاویر که شامل متن هستند و برای آن که
مطمئن شود حاوی سخنان مستهجن یا نفرتپراکنانه و نژادپرستانه نیستند و در
چهارچوب قوانین فیسبوک قرار دارند، یک سیستم یادگیری ماشین بزرگ به نام
"روزتا"(Rosetta) ایجاد کرده است. فیسبوک نیاز به یک سیستم تشخیص
کاراکتر نوری داشت که بتواند به طور منظم حجم زیادی از محتواها را پردازش
کند. بنابراین باید فناوری مخصوص خود را توسعه میداد. با توجه به هویت این شبکه
اجتماعی، "روزتا" متون بیش از یک میلیارد تصویر و فریمهای ویدیویی را که
به زبانهای متنوع نوشته شدهاند در زمان واقعی استخراج و ترجمه میکند. فیسبوک در یک پست جدید نحوه کار
روزتا را اینگونه توضیح داد: روزتا با تشخیص قابهای مستطیلی که قابلیت
حاوی متن بودن را دارند، آغاز میکند. سپس با استفاده از یک شبکه عصبی به
شناسایی و رونویسی آنچه که در آن منطقه نوشته شده، حتی کلمات غیرانگلیسی یا
حروف غیر لاتین مانند عربی و هندی میپردازد. فیسبوک برای آموزش این سیستم، از ترکیب تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط انسانها و ماشینها استفاده کرد. تیمهای مختلف در فیسبوک و
اینستاگرام در حال حاضر از روزتا استفاده میکنند تا محتوای بیشتری را
بررسی و سیستم عامل خود را کنترل کنند. این شرکت قصد دارد تا تعداد
زبانهایی را که روزتا میتواند درک کند، افزایش دهد و کاری کنند تا در
استخراج متن از فریمهای ویدئویی بهتر عمل کند. فیسبوک به تازگی 24 زبان جدید
از جمله صربستانی، بلاروسی، مَراتی، سینهالی، تلوگو، نپالی، کانارا، اردو،
پنجابی، کامبوجی، پشتو، مغولی، زولو، خوسایی و سومالیایی به سرویس ترجمه
خودکار خود اضافه کرده است. فیسبوک تایید کرد که ترجمه برای
این زبانها در مرحله اولیه است، بنابراین آنها هنوز هم خطاهای زیادی
خواهند داشت. با این وجود، در نظر دارد تا آنها را بهبود بخشد و زبانهای
بیشتری را در آینده معرفی کند.
ماهیت و کاربرد فناوری NFC موجود در گوشیهای هوشمند برای بسیاری
از کاربران ناشناخته مانده است؛ این فناوری برخلاف بلوتوث نیازی به صرف
زمان برای جستوجوی دستگاههای مربوطه ندارد و بسیاری از گوشیهای هوشمند
از این سامانه پشتیبانی میکنند. فناوری NFC یکی از قابلیتهای برقراری ارتباط
میان دستگاههای الکترونیکی و گوشیهای هوشمند مجهز به این فناوری است تا
کاربران بدین وسیله بتوانند بهراحتی فایل، داده و اطلاعات موردنظر خود را
میان دستگاههای خود منتقل و جابجا کنند. این فناوری برخلاف بلوتوث نیازی
به صرف زمان برای جستوجوی دستگاههای مربوطه ندارد و بسیاری از گوشیهای
هوشمند از این سامانه پشتیبانی میکنند. این فناوری همچنین از امنیت بیش
تری در مقایسه با بلوتوث و سایر قابلیتهای ارتباطی برخوردار است و
کاربران نیز از آن استقبال بینظیری کردهاند. جایگزینی برای انتقال
اطلاعات و فایلها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث
نیازی به صرف زمان برای جستوجوی دستگاههای نزدیک ندارد و به سادگی و با
نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است . فناوری ان اف سی (NFC) یک
ارتباط رمزنگاری شده بیسیم با برد کوتاه است که باید گوشیهای موردنظر
حداکثر در فاصله ۴ سانتی متری از یکدگیر قرار بگیرند تا در یک باند فرکانسی
۱۳.۵۶ مگاهرتز توانایی تبادل اطلاعاتی را با سرعت مطلوبی داشته باشند. این
قابلیت و فناوری همچنین قابل استفاده در سامانه حمل و نقل عمومی و
پرداختهای خرد نیز است و امکان تسهیل در پرداخت پول را برای شهروندان به
ارمغان میآورد.
پاورپوینت سطوح و عوامل موثر بر توانمندسازی
پاورپوینت سطوح و عوامل موثر برتوانمندسازی، در حجم 12 اسلاید. ویژگی های کارکنان توانمند: در موقعیت های مبهم دارای ابتکار عمل هستند. قادرند در موقعیت های مهم، فرصت ها را تشخیص دهند. قادر به کارگیری مهارت های فکری هستند. همچنین قادرند دلایل محکمی بیاورند. بر روی فرصت ها کار می کنند تا بتوانند ...
جزوه خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( سیمین سلطانی عربشاهی )
خلاصه کتاب مدیریت توسعه (سیمین سلطانی عربشاهی) ، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه. این فایل خلاصه کتاب مدیریت توسعه ( تالیف سیمین سلطانی عربشاهی) می باشد که نکات تمامی یازده فصل کتاب به صورت خلاصه و مفید در آن گنجانده شده و قابل استفاده برای دانشجویان رشته مدیریت همه گرایشها می باشد ...
آخرین پست هادانستنی های بازاریابی و فروش(21)..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
پاورپوینت بازاریابی الكترونیكی..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
پاورپوینت راهنمای نگارش پایان نامه..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
راه حلی ساده برای از بین بردن استرس ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
نقش کسب و کارها در آموزش مهارتهای شغلی ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
۵ فناوری که صاحبان کسب و کار باید بشناسند ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
چرا مدیران آلمانی شعبدهبازی یاد میگیرند؟ ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
۵ نکته مشترک در انتخاب نام شرکتهای بزرگ ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
بازنشستگی ١٠ساله با چشمبندی بیمههای عمر! ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
قدم زدن در روستای صخرهای ۳هزار ساله ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
لزوم توجه به برندها در چارچوب کلان/ کم توجهى ایران در حوزه برندسازى ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
با ۱۰ میلیون تومان هم میتوان خودرو خرید؟..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
جشنی برای گلهای ارکیده ایران در خاستگاهش..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
پرچم دوم ما فرش دستباف است..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
قابلیت ویرایش به توییتر اضافه میشود..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
واتسآپ هم به تشخیص چهره هوشمند مجهز میشود ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
رشد دوباره کاربران اسنپ چت ..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
تغییرات اساسی در راه وایبر!..........چهارشنبه 17 بهمن 1397
خلاصه کتاب اصول سرپرستی..........شنبه 29 دی 1397
ترجمه 44P آمیخته بازاریابی..........شنبه 29 دی 1397
همه پستها