دوشنبه 6 اسفند 1397  12:00 ق.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت تاثیر CRM بر شرکت های تولیدی

پاورپوینت-تاثیر-crm-بر-شرکت-های-تولیدیپاورپوینت تاثیر CRM بر شرکت های تولیدی ، در حجم 16 اسلاید. شرکت های تولیدی خواستار دقت، توجه به جزئیات، و اجرای کامل فرایند ها در زمان و مکان منـاسب می باشند. برآورده کردن این خواسته مستلزم این است که شرکت های تولیدی به جای اینکه در برابر تغییرات موضع گیری کنند، نیازها و خواسته های مشتریان را پیش ..


دانلود فایل


نظرات()   
   
یکشنبه 5 اسفند 1397  11:57 ب.ظ
نوع مطلب: (فروشگاه ،) توسط: محمد افشار

پاورپوینت برنامه ریزی

پاورپوینت-برنامه-ریزیبرنامه ریزی یکی از وظایف مهم مدیریت است که مانند پلی زمان حال را به آینده مربوط می کند. اهمیت برنامه ریزی از اینجا آشکار می شود که منابع اعم از مادی و انسانی کمیابند . همچنین عوامل محیطی مانند شرایط سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، علمی و تکنولوژیکی به سبب تغییر دایمی غیرقابل پیش بینی و ناپایدارند ...


دانلود فایل


نظرات()   
   

اگر شما در ارتباط با نسل جوان مشغول به فعالیت تجاری هستید، یافتن موارد تازه متعدد برای تمرکز بسیار راحت خواهد بود. مفاهیمی نظیر نسل جدید، مشتریان جدید و ایده های جدید فکر بسیاری از کارشناس های حوزه بازاریابی و کسب وکار را به خود جلب کرده است. نکته مهمی که در میان هیاهوی توجه به نسل جدید مشتریان تقریبا به فراموشی سپرده شده، مشتریان فعلی برندهاست. به این ترتیب بسیاری از برندها در عمل مشتریان فعلی خود را فراموش می کنند. بهانه شرکت ها برای عدم توجه به مشتریان فعلی شان بسیار ساده است: آنها در هر صورت به برندمان وفادار خواهند ماند. چنین استدلالی شاید منجر به خدمت رسانی نامناسب نیز شود. در نتیجه مشتریان فعلی برندها نارضایتی عمیقی پیدا خواهند کرد.

اگر به دنبال توسعه کسب و کار و موفقیت در بازارهای مختلف هستید، باید فکر ماندگاری همیشگی مشتریان را فراموش کنید. در صورتی که به مشتریان فعلی تان توجه لازم را نکنید، آنها را هم از دست خواهید داد. ادامه روند مثبت خدمت رسانی به مشتریان فعلی به منظور حفظ آنها بسیار ضروری است. امروزه اعتبار برندها براساس مشتریان وفادارشان سنجیده می شود، بنابراین الگوی فعالیت برندها باید براساس حفظ مشتریان ثابت و تبدیل شان به مشتریان وفادار باشد. نکته مهم درخصوص جذب مشتریان وفادار نگاه به آن تحت عنوان رابطه ای دوجانبه است. به این ترتیب در صورت علاقه به تبدیل مشتریان به نمونه وفادار باید برندتان نیز کسب وکاری وفادار برای آنها باشد. در غیر این صورت رابطه میان شما و مشتریان تان دوام چندانی نخواهد داشت.


ایجاد جدول زمانی

یکی از راهکارهای جالب برای تضمین تعامل مداوم برندمان با مشتریان ایجاد یک جدول زمانی دقیق است. در این جدول باید مقدار زمان تعامل متقابل مشتریان و ما سنجیده شود. ایده اصلی این کار را جدول های فروش ماهانه به من داده است. اگر برندها برای فروش محصولات شان اینقدر اهمیت قائل هستند، پس چرا دلیلی برای عدم توجه به مشتریان وجود نخواهد داشت. به هر حال تا مشتری جذب نشود، فرآیند فروش نیز پیشرفت نخواهد کرد. بدون تردید راهکارهای زیادی برای تعامل با مشتریان وجود دارد. در این بخش هدف من بررسی راهکارهای متنوع نیست. نکته اصلی تهیه جدولی دقیق برای ارزیابی میزان تعامل ماست. به این ترتیب در هر زمانی امکان تجدید نظر و بهبود شرایط وجود خواهد داشت. متاسفانه بسیاری از برندها نسبت به این مقوله بی توجه هستند. به همین خاطر معمولا مواجهه با ریزش شمار مشتریان برای آنها ناگهانی و شوکه کننده خواهد بود.


معجزه گفت وگو

امروزه شمار هرچه بیشتری از شرکت ها در حال استفاده از نرم افزارهای چت با هدف جلب نظر مشتریان هستند. اگر هنوز برند شما اقدامی برای راه اندازی بخش گفت وگو خودکار و سریع نکرده است، باید هرچه سریع تر فکری به حال آن کنید. در حقیقت، امروزه بسیاری از مشتریان پشتیبانی مبتنی بر نرم افزارهای پیشرفته چت را از جمله پیش نیازهای هر برند حرفه ای می دانند. نکته مهم در این میان تفاوت نرم افزارهای چت نسل جدید با نمونه های قدیمی است. به این ترتیب دیگر خبری از پاسخ های خودکار و سریع نخواهد بود. در عوض، پیام های مشتریان به صورت طبقه بندی شده در اختیار اعضای تیم پشتیبانی امور مشتریان قرار می گیرد. به این ترتیب در زمان و هزینه های شرکت ها صرفه جویی صورت خواهد گرفت. از نظر روانشناختی، امروزه مشتریان احساس راحتی بیشتری نسبت به گفت وگو متنی دارند. به این ترتیب گفت وگوی تلفنی برای بسیاری از افراد در سراسر جهان استرس آور تلقی می شود. با توجه به این نکته مهم، برند ما باید در راستای ارج نهادن به خواست مشتریان عمل کند. در غیر این صورت همیشه رقیبی آماده برای سرقت مشتریان فعلی ما وجود دارد.

تا اینجا نسبت به تاثیرگذاری نرم افزارهای چت صحبت کردم، اما به راستی پس از دریافت پیام های مشتریان چگونه باید به آنها واکنش نشان داد؟ نخستین نکته ای که باید مد نظر داشت، استفاده از لحن دوستانه و صمیمی است. به این ترتیب مشتریان اساس نزدیکی به ما را خواهند داشت. قدم دوم، پرداختن به پرسش یا گزارش ناکارآمدی محصول از سوی مشتری است. در این بخش هدف اصلی بیان شیوه استفاده درست از محصولات یا در صورت لزوم عذرخواهی به دلیل خرابی محصول است. اگر ایراد از جانب خط تولید است، باید آن را پذیرفت. در اینجا صرف عذرخواهی تاثیری ندارد. برند ما باید به سراغ جبران ایراد پیش آمده نیز برود. تعویض محصول خراب با نمونه ای سالم و در موارد امکان پذیر بازپرداخت هزینه خرید مشتریان اقدام مناسبی خواهد بود.

برنامه ریزی برای زمان های خاص


اگرچه در ابتدای مقاله به ایده ایجاد جدول زمانی برای ارزیابی مقدار زمان تعامل میان ما و مشتریان مان اشاره شد، اما راهکارهای بیشتری نیز در دسترس برندها هست. یکی از ایده های جالب استفاده از سیستم اتوماسیون ارسال ایمیل است. به این ترتیب در زمان مناسب ایمیل های مناسبی برای مشتریان ثابت مان ارسال خواهد شد. نکته مهم درخصوص استفاده از سیستم ارسال ایمیل دسته جمعی تمرکز روی زمان های خاص است. اگر به طور روزانه ایمیل ارسال کنیم، در اندک زمانی با خیل مشتریان ناراضی مواجه خواهیم شد. در هر صورت هیچ کسی علاقه ای به مشاهده پیام های تبلیغاتی به صورت روزانه ندارد، حتی اگر متن آن پیام حاوی تبلیغ نباشد. وقتی در زمان های خاص ایمیل ارسال کنیم، دست مان برای غافلگیری مشتریان باز خواهد بود. یک ایده جالب در این میان ارائه کدهای تخفیف برای خرید است. به این ترتیب احترام برندمان به مشتریان فعلی را نمایش خواهیم داد. این کار از آنجایی اهمیت دارد که چنین کدهای تخفیفی معمولا برای جلب نظر مشتریان جدید به کار می رود. با برعکس سازی این روند به خوبی از اهمیت و ارزش بالای مشتریان وفادار برندمان سخن خواهیم گفت.

اگرچه سیستم ارسال ایمیل دسته جمعی به طور معمول برای جلب نظر مشتریان تازه کاربرد دارد، اما در عمل تاثیرگذاری به مراتب بیشتری در رابطه با مشتریان ثابت خواهد داشت.

نمایش جلوه های پنهان و غیرمنتظره کسب وکار

انسان ها در طول روز با رویدادهای زیادی مواجه می شوند. به هر حال در طول فقط یک روز اتفاقات گوناگونی برای ما رخ می دهد. به همین دلیل پایان روز با ذهنی خسته و آکنده از تشویش های مختلف مواجه خواهیم بود. وقتی ذهن ما در طول یک روز با حجم بالایی از اطلاعات مختلف سروکار داشته باشد، فراموشی مطالب اجتناب ناپذیر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از تبلیغات برندها به سرعت از ذهن مخاطب پاک می شود. تنها راه حل مناسب در این میان یادآوری مداوم برندمان و محصولاتش به مخاطب است. در غیر این صورت هزینه های مقطعی مان بازده مناسبی نخواهد داشت.

یک ایده مناسب برای جلب توجه مداوم مشتریان نمایش پشت صحنه کسب وکارمان است. به عنوان مثال، ویدئویی کوتاه از پشت صحنه خطر تولیدتان به اشتراک بگذارید. چنین محتوایی معمولا برای مشتریان بسیار جذاب است، چراکه شمار اندکی از برندها اقدام به نمایش خط تولیدشان می کنند.

آیا شما اخیرا قرارداد همکاری با یک شرکت بزرگ امضا کرده اید؟ یا شاید هم پروژه تحقیقاتی بزرگی را با موفقیت به پایان برده اید. در هر صورت به عنوان خوراک خبری باید مشتریان تان را از جریان امور مطلع سازید. این کار موجب نزدیکی بیشتر مشتریان با برندمان خواهد شد.

فراتر از وفاداری فکر کنید

امروزه افراد کمتر در مورد برندهایی که بدان وفادار هستند، صحبت می کنند. این امر حتی در شبکه های اجتماعی نیز به ندرت مشاهده می شود. در حقیقت، به عنوان یک اصل کلی مشتریان علاقه چندانی به صحبت در مورد برندها ندارند. مگر در مواردی که پای عملکرد نامطلوب شرکت ها در میان باشد. با توجه به این حوادث به نظر دیگر زمان عبور از بحث وفاداری رسیده است. رویکرد مناسب برای شرایط فعلی تلاش در جهت ترغیب مشتریان به بیان الگوی علاقه مندی و المان های مورد پسندشان خواهد بود. اجرای چنین استراتژی در ساده ترین الگو نیازمند استفاده از مشتریان در زمینه مدیریت صفحات مان در شبکه های اجتماعی است. به این ترتیب علاوه بر استفاده از نظرات و اعمال سلیقه مشتریان به محتوای مجانی نیز دست می یابیم. نظرخواهی برای جمع آوری دیدگاه مشتریان در مورد برندمان هم یکی دیگر از راهکارهای خلاقانه برای حرکت در فراسوی بحث وفاداری است.


جمع بندی

بدون تردید بحث وفاداری مشتریان برای هر کسب وکاری ضروری است. با این حال هیچ گاه نمی توان از حضور مشتریان در کنارمان برای مدتی طولانی مطمئن شد. به همین دلیل ابتدا باید راه را نشان شان دهیم و سپس انتظار دریافت پاسخ داشته باشیم. این کار از طریق تلاش برای تعامل دوجانبه با دیگر برندها صورت می گیرد.

به عنوان آخرین کلام، همیشه ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنید. همچنین اجازه دهید آنها از موفقیت های شما خبردار شوند. این کار تاثیر انکارناپذیری روی دیدگاه شان از برند شما خواهد داشت. همچنین عشق و علاقه به برندمان را نزد مخاطب تقویت می کند. به یاد داشته باشید که عشق و وفاداری همیشه دو روی یک سکه هستند.

مترجم: علی آل علی

منبع: فرصت امروز


نظرات()   
   

فرزند لوس عبارتی است که معمولا هیچ کسی دوستش ندارد و زیر بارش نمی‌رود. اینکه در ایران به استارت‌آپ‌ها، عبارت فرزند لوس را اطلاق کنیم، حتما مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت که اتفاقا با توجه به شرایط سخت کشور و تلاش پیگیر فعالان استارت‌آپی، کاملا بحق است. اما هدف بیشتر نشان دادن نقص حامیان است که به مثابه والدین، در حال لوس کردن و تربیت اشتباه فرزندان خود هستند.
استارت‌آپ‌ها، فرزندان لوس کسب‌و‌کار یا سرداران آینده اقتصادی

این اولیای مذکور، اسم‌های گوناگونی دارند و اتفاقا به پیشه‌های مختلفی نیز مشغولند. در نتیجه هر کدام از دید خودشان تحلیل و تفسیر ارائه می‌دهند و این تفسیر را به یک معجونی تبدیل می‌کنند که به زعم آنها می‌تواند حلال انباشت مشکلات متعدد جامعه باشد و به خورد فرزند خود می‌دهند. این اولیای محترم که اکثرا دولتی و بعضا خصوصی‌اند، در یک چیز مشترکند و آن اینکه: استارت‌آپ‌ها عزیزند و باید نور چشم باشند! حال در نظر بگیرید اولیایی که در پرورش فرزند کم‌تجربه هستند و اتفاقا در مسائل مختلفی ورشکسته‌اند (مالی، اجتماعی، عاطفی و...)، چگونه محبت می‌کنند و چگونه انتظارات و آرزوهای برآورده نشده خود را در هیات آن فرزند می‌بینند. ثمره‌اش چه می‌شود؟ این کودک به جای فراگیری انواع مهارت‌های لازم برای زندگی در دنیای واقعی و به جای تصویر شدن مصائب و مشکلات در کنار فرصت‌ها و لذت ها، یک دنیای تصنعی در برابر خود می‌بیند که توسط این دوگانه‌های کم‌تجربه و ورشکسته خلق شده است. این والدین آن قدر کم تجربه هستند که هنوز ثمره اعمالشان را ندیده‌اند و با گوشت و پوست و استخوان احساس نکرده‌اند اگر فردی را اشتباه رهنمون شدند، چگونه امکان دارد آینده‌اش را تباه کنند. آن قدر هم پول و سرمایه اجتماعی ندارند که برای تحقق انتظارات خلق شده در ذهن فرزند، سرمایه‌گذاری واقعی انجام دهند و در نهایت لیست بلند بالایی از قول‌های حمایتی، بدون هیچ ضمانت انجامی از خود به جا می‌گذارند. در نتیجه بعد از مدتی، از فرط استیصال، از خود سلب مسوولیت کرده و به‌صورتی حق به جانب خواهند گفت: هر آنچه در توانم بود انجام دادم!

دقیقا به مثابه کرم ابریشمی که در پیله خود باید توانمند شود، سپس به پروانه‌ای با قدرت پرواز تبدیل شود و اگر از بیرون برای خارج شدن از پیله کمک شود، نمی‌تواند پرواز کند؛ این کودک استارت‌آپی نیز به همین سرنوشت دچار می‌شود و به جای کمک در جهت درآمدن از پیله، نیاز دارد محیط اطراف به وی اجازه دهد تا بیرون بیاید و بلاهای گوناگونی قبل از سر بر آوردن، نابودش نکند.هر روز موجی از جوانان مثبت اندیش استارت‌آپی مشاهده می‌شوند که به دنبال وعده وعیدهای افراد و سازمان‌های مختلف شروع به حرکت کرده‌اند، در صورتی که مسیر خود را درست ترسیم نکرده‌اند. هنوز نمی‌دانند چه می‌خواهند، کجا می‌خواهند بروند و آیا واقعا می‌خواهند کارآفرین شوند یا فقط توسط یک مدیر یا کارشناس حقوق بگیر، جذب موج رنگی و جذاب استارت‌آپی شده‌اند. تیم‌های متعددی دیده می‌شوند که کلیات فضای صنعتی را که می‌خواهند در آن دست به کار شوند، نمی‌شناسند. نحوه برخوردها در آن صنف را تجربه نکرده‌اند، اطلاعی از ذی‌نفعان ندارند و اگر احیانا تحقیقی هم انجام داده‌اند، در قالب تحقیقات بازاری بوده که بسیار کم کیفیت و برای رفع مسوولیت انجام شده است. موارد ذکر شده، حتی به نظرشان زیاد لازم نیست، چرا که اَپِ آن را می‌توانند بنویسند و فلان فرد هم گفته حمایت می‌کند، پس کار اساسا از همین الان تمام شده به حساب می‌آید!

استارت‌آپ‌ها لازم است باور کنند که در وهله اول یک واحد اقتصادی هستند و واحد اقتصادی فراز و نشیب دارد، مشکلات دارد، روز خوب و بد دارد، طرفدار و منتقد دارد و... اکثر مشکلات واحدهای اقتصادی، اتفاقا تا این حد هم جدید نیست که فقط برچسب مشکلات استارت‌آپ‌ها را به آنها بزنیم و تقریبا مدت زمان طولانی است که اقتصاد ما میزبان آنها بوده است. ادبیات حمایتی، لازم است که به همکاری تغییر کند. چرا که این والدین نه تجربه و سواد این را دارند و نه منابعش را. حمایت وظیفه والدین است، اما فرزندی برنده است که زیاد به این حمایت‌ها دلخوش نباشد. چون یا اتفاق نمی‌افتد یا هیچ‌وقت به اندازه و در زمان خودش نیست.استارت‌آپ‌ها باید روی پای خودشان بایستند (آینده‌دارها این‌گونه هستند) و از همان اول کار برای آن برنامه‌ریزی کنند، زیرا که هر چیزی غیر از این سراب است. تبدیل شدن به ستون اصلی اقتصاد و بسط مفاهیم جدید و ارزشمندی همچون اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری، مانند تقلاهای آن کرم ابریشم در پیله است. درست است که بسیار دشوار و جانکاه است، اما برای تبدیل شدن به یک پروانه ضروری است.استارت‌آپ‌هایی به سرداران آینده اقتصادی تبدیل می‌شوند که در عین رویاپردازی در اهداف، در اجرا واقع بین باشند و تحت تاثیر اخبارهای خوب حمایتی قرار نگیرند و به جای ژست‌های مدرن و رنگی ظاهری، به فکر شناخت کامل‌تر، برنامه‌ریزی خوب و منعطف و اقدام منسجم و هماهنگ باشند. عکس‌های تمام قد مجلات و سایت‌های خبری و داستان‌های موفقیت پیرامون آنها، اکثرا نمایش است و پیشنهاد می‌شود به جای مدهوش شدن، تقویت فعالیت‌ها و کیفیت تیم در دستور کار قرار گیرد.مجموعه‌های حمایتی نیز لازم است به جای پنهان ماندن در پشت شور و شوق جوانان و مصادره کامل سند این تحرک به نام خود، به فکر ۱۰ سال آینده باشند که این فرزندان بزرگ شده و به محیطی بسیار بزرگ‌تر از اقتصاد ملی و سرزمینی خود نیاز دارند، در حالی که فعلا بسیاری از بسترها، حتی در سطح ملی هم آماده نیست.

نویسنده: ارشد حسینی

منبع: دنیای اقتصاد


نظرات()   
   

بسیاری از مؤسسان استارتاپ‌های موفق، پس از موفقیت در حوزه کسب‌وکار سعی می‌کنند از رازهای موفقیت خود بگویند؛ برخی بر داشتن یک ارائه مناسب از محصول و برخی دیگر بر سخت‌کوشی تأکید دارند اما موفقیت به این سادگی نیست.

 به یقین موفقیت در هر کسب‌وکاری نیازمند ترکیبی از خصایص ذاتی مدیر یا رهبران است به این شکل که دارای جسارت، قدرت تصویرپردازی بالا یا شوق لازم باشند.

اما در کنار همه این موارد، چیزی که باید به آن توجه جدی شود،‌ دارا بودن سیستم‌های حمایتی درست است.

ایلان ماسک؛ مؤسس شرکت‌های اسپیس اکس و تسلا در این زمینه نظر جالبی دارد؛ وی تأکید می‌کند که هر چند مدیر باید قوی و شجاع باشد و بتواند هیجان و شوق لازم را در تیم خود ایجاد کند اما از سوی دیگر چنین مدیری نباید انرژی و خلاقیت تیم خود را نابود کند.

مدیران موفق، ارزش‌های خاصی دارند که در نهایت تیم را تشویق می‌کنند که از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرند؛ برخی از این ارزش‌ها در ادامه مورد اشاره قرار می‌گیرند:

تعامل

پروفسور مورتر هانسون از دانشگاه برکلی با انجام یک پژوهش پنج ساله درباره کسب‌وکارهای ایالات متحده، به این نتیجه رسید که مدیران موفق در زمینه ایجاد ارتباط با دیگران مهارت بالایی دارند و در جریان تعاملات خود سعی می‌کنند پیام‌شان را براساس نیاز و اولویت‌های مخاطبان تعدیل کنند.

البته به این معنا نیست که شما باید سخنگوی خوبی باشید؛ افراد توانمند در ایجاد ارتباط صحیح، با مخاطب خود صحبت کرده و سعی در ایجاد محیطی دارند که در آن بین خود و علایق و انرژی مخاطب ارتباط ایجاد کنند.

آنها سعی می‌کنند شنونده‌های خوبی باشند و تمام تلاش خود را صرف درک احساسات طرف مقابل کنند.

در تعامل با مخاطب یاد می‌گیرند که چگونه پیام خود را تعدیل کنند زیرا تعامل به معنای گفتن یک پیام صد درصد معتبر و درست نیست بلکه هدف از تعامل، درک احساسات، امیال و علایق طرف مقابل و مخاطب است.

من همیشه از انیشتین نقل‌قول می‌کنم که می‌گفت: اگر نتوانید پیام خود را به‌صورت خیلی مختصر بیان کنید، پیام شما قابل‌فهم نخواهد بود.

نظارت بر احساسات

مدیر استارتاپ بودن طبق گزارش اینک، یعنی کنار آمدن با نوسانات و فراز و نشیب‌های هر روزه در حوزه کسب‌وکار؛ مخصوصا این نوسانات در مراحل ابتدایی راه‌اندازی کسب‌وکار بیشتر احساس می‌شود.

یک روز همه هیجان‌زده از موفقیت می‌گویند و روز دیگر همه سردرگم و ناراحت از برآورده نشدن برخی اهداف هستند؛ تن دادن به هر یک از این احساسات می‌تواند مخرب باشد.

به همین دلیل برای یک مدیر استارتاپی اهمیت بالایی دارد که بتواند احساسات مثبت و منفی در حوزه کسب‌وکار را کنترل کند.

یک مدیر موفق دستخوش هیچ یک از این احساسات نمی‌شود زیرا آگاه است که همه آنها زودگذر هستند.

یک مدیر دائما باید با خود تکرار کند که این نیز بگذرد؛ چنین مدیری می‌تواند همین ساختار ذهنی را وارد فرهنگ تیمی خود کرده و تمام اعضا تیم را در کنترل احساسات و نوسانات توانمند سازد.

تمجید دستاوردها

همه ما علاقه‌مند به روایت داستان‌هایی از قهرمانان هستیم و این قهرمانان می‌توانند کارآفرینان باشند؛ کارآفرینانی که یک‌تنه به جنگ همه‌چیز می‌روند و با حداقل منابع مالی خود شرکتی را راه‌اندازی کرده و در نهایت آن را تبدیل به یک کسب‌وکار موفق می‌کنند.

اما موضوع به این سادگی نیست زیرا در پس موفقیت هر کسب‌وکاری علاوه بر وجود یک رهبر و مدیر موفق، تیمی وجود دارد که در نهایت بیانگر این مهم است که موفقیت کسب‌وکارها، نتیجه یک تلاش تیمی است.

مدیران استارتاپی باید از اینکه همه موفقیت کسب‌وکار را به نام خود تمام بزنند، پرهیز کنند به دلیل اینکه کار در نهایت منجر به فروپاشی کسب‌وکار می‌شود.

لذا یک مدیر باید دائما دستاوردهای تیم خود را مورد تمجید قرار داده و از همکاران خود قدردانی کند.

او کاری می‌کند تا اعضای تیم تبدیل به افرادی صادق، فروتن، تشنه موفقیت و خوشحال شوند؛ اعضای چنین تیمی مثبت‌اندیش بوده، همواره به دنبال راه‌حل می‌گردند، از همدیگر یاد می‌گیرند و در کارشان شفاف هستند.

همه این موارد، موفقیت تیم کاری را در پی دارد.

باید تأکید کرد که همه موفقیت یک کسب‌وکار به توانمندی‌های ذاتی مدیر مانند اعتمادبه‌نفس و هوش باز نمی‌گردد بلکه برخی از مهارت‌های اکتسابی مدیر نیز نقشی راهبردی در موفقیت یک کسب‌وکار دارد.

مهارت‌هایی مانند ارتباط با مردم که آنها را قادر به تولید کارهای عالی و عشق به آنچه که انجام می‌دهند، می‌سازد.

فقط در این صورت است که یک رهبر خوب، تبدیل به رهبری بزرگ خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین


نظرات()   
   
یکشنبه 5 اسفند 1397  11:18 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار


2

تسلا ۳ پرفروش‌ترین خودروی برقی و الکتریکی جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته و معرفی شده است.

 تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتاً بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

حالا بر اساس تازه‌ترین آمارها و گزارش‌های منتشر شده توسط مؤسسه تحقیقاتی و آماری JATO Dynamics می‌توان دریافت که خودروی الکتریکی تسلا مدل ۳ تبدیل به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی برقی جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته و معرفی شده است به گونه‌ای که این خودروساز جاه طلب و بلندپرواز آمریکایی موفق شده است بالغ بر ۱۳۸ هزار دستگاه خودروی تسلا ۳ را در جهان به فروش برساند که در نوع خود یک رکورد بی سابقه و بی نظیر به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، این در حالیست که میزان فروش سایر رقبای این خودروساز مذکور که شامل BAIC و نیسان لیف (Nissan Leaf) می‌شود، به ترتیب ۹۲ هزار و ۸۵ هزار دستگاه خودرو در سال گذشته میلادی بوده است. این بدان معناست که تسلاموتورز توانسته است خودروهای برقی و الکتریکی بیشتری را نسبت به سایر رقبایش به فروش برساند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.

منبع: ایسنا


نظرات()   
   
یکشنبه 5 اسفند 1397  11:08 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

افزایش قیمت بلیت سینماها معمولاً هر ساله اتفاق افتاده است.

 ضیاء هاشمی، رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان با بیان این که قیمت سال جدید هنوز قطعی نشده، درباره طرح موجود گفت: بلیت‌های سینمای سال آینده از 6 هزار تومان تا 26 هزار تومان متغیر هستند.

اما بلیت سینماها هرساله و با توجه به تورم تا حدی افزایش پیدا می‌کند. روز 28 بهمن‌ماه امسال بود که فرجی، سخنگوی شورای صنفی درباره افزایش  قیمت بلیت سینما در سال 98 سخن گفت. البته وی بعد از اعلام این خبر صحبت‌های خود را تکمیل کرد و گفت:«این خواسته تهیه‌کنندگان و صاحبان آثار است، وگرنه همه باید منتظر ابلاغ و دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم. هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده که بهای بلیت سینماها برای سال آینده افزایش پیدا کند.» اما این افزایش قیمت، تنها مختص سال 98 نیست، بلکه در سال‌های گذشته هم شاهد روند این افزایش‌ها بوده‌ایم.

سید ضیاء هاشمی، دبیر شورای‌عالی تهیه‌کنندگان درباره افزایش نرخ بلیت سینماها، گفت: با توجه به تورم روز به روز و حتی ساعت به ساعت، ما متأسفانه شاهد افزایش قیمت اجناس مایحتاج مردم هستیم و این افزایش قیمت تأثیر مستقیم بر قیمت تولید آثار سینمایی دارد. تورم افسارگسیخته علاوه بر تأثیر در صنایع مختلف و بازار تجارت فاجعه‌ای برای هنر _ صنعت سینما هم به وجود آورده است.

رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان در ادامه به راهکارهایی برای جلوگیری از کاهش تعداد مخاطبان اشاره کرد و گفت: راه‌هایی را هم اندیشیده‌ایم تا دچار کاهش مخاطب نشویم. به‌طور مثال اقشاری که در روز، وقت آزادتری دارند یا محصل و دانشجو هستند می‌توانند در ساعات صبح که بلیت قیمت پایین‌تری دارد به سینما بروند. از چهار بعد از ظهر تا هفت شب قیمت تا حدودی بیشتر می‌شود و از هفت شب تا یازده شب قیمت واقعی بلیت سینما درنظر گرفته شده است. البته این تصمیمات هنوز مصوب نشده و تنها طرحی است که در نظر گرفته شده است. انشاءالله با همکاری انجمن سینماداران به نتیجه‌ای مطلوب‌ می‌رسیم.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: بلیت‌های سینمای سال آینده از 6 هزار تومان تا 26 هزار تومان متغیر هستند. یعنی افزایش بلیت‌ها به این معنا نیست که همه سینماها قیمت‌های بالایی داشته باشند. بلکه معنایش این است که این ارقام شناور و پیشنهادی هستند تا مخاطب قدرت انتخاب داشته باشد. بعد از تصویب این پیشنهادات و تصویب کامل شورای‌عالی تهیه‌کنندگان و انجمن سینماداران، نظر دولت به‌عنوان جایگاه حقوقی اعلام می‌شود. اما به‌طور یقین در نظر داریم که حقوق مردم را ضایع نکنیم.

منبع: ایرنا


نظرات()   
   
یکشنبه 5 اسفند 1397  11:04 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹، هوآوی چند محصول جدید معرفی کرد که می‌توانیم به نسخه‌ی جدیدی از نوت‌بوک MateBoox X Pro، نوت‌بوک‌های جدید Matebook ۱۳ و MateBook ۱۴، یک گوشی هوشمند تاشو و سازگار با ۵G به نام Mate X اشاره کنیم. هوآوی همچنین یک CPE سازگار با فناوری ۵G معرفی کرد که با نام ۵G CPE Pro شناخته می‌شود و نخستین محصول تجاری به شمار می‌آید که از تراشه‌ی Balong ۵۰۰۰ استفاده می‌کند. این محصول می‌تواند ارتباطی بسیار پرسرعت برای کاربران به ارمغان بیاورد و تجربه‌ ارتباط دائمی با اینترنت را یک گام دیگر جلوتر ببرد.

 ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی، در این رونمایی گفت: «در ابتدای عصری که انتظار می‌رود همه چیز به اینترنت وصل باشد، مصرف‌کنندگان بیشتر از همیشه چشم‌انتظار تجربه‌های انقلابی هستند. برای پشتیبانی از عصر 5G، بخش محصولات مصرفی هوآوی به دنبال راهبردی برای رسیدن به اکوسیستمی هوشمند و سازگار با همه‌ موقعیت‌های ممکن است. ما از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد تا امکان اتصال به اینترنت را در اختیار همه‌ افراد، اداره‌ها و خانه‌ها بگذاریم و تجربه‌ای پیشرو برای زندگی هوشمند با استفاده از فناوری 5G به وجود بیاوریم. تجربه‌ای که با تمام تجربه‌های قبلی متفاوت خواهد بود.»

نسخه‌ی جدید MateBook X Pro

هوآوی در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۸، نوت‌بوک MateBook X Pro را معرفی کرد. این نوت‌بوک نخستین نوت‌بوکی بود که نمایشگر فول‌ویو داشت. نخستین MateBook X Pro هوآوی با داشتن امکاناتی از قبیل قابلیت جابه‌جایی بالا، نمایشگر فول‌ویو فوق‌العاده، کارآیی بسیار خوب و قابلیت‌های ارتباطی هوشمند، از آغاز دوره‌ نمایشگرهای بدون حاشیه برای نوت‌بوک‌ها خبر می‌داد و نیز نقطه‌ عطفی بود که نشان می‌داد هوآوی در صنعت کامپیوترهای شخصی هم اهمیتی قابل توجه یافته است. اکنون در کنفرانس موبایل ۲۰۱۹، هوآوی نسخه‌ای جدید و به‌روز از MateBook X Pro معرفی کرده است. این دستگاه همه‌ ویژگی‌های نوت‌بوک‌های پرچم‌دار را به نمایش گذاشته است: ویژگی‌هایی مانند طراحی هنرمندانه، نوآوری و هوشمندی. این نوت‌بوک کارآیی کامپیوترهای شخصی و قابلیت‌های ارتباطیِ نوت‌بوک‌های پرچم‌دار را به ترازی جدید ارتقا داده است.

MateBook X Pro هوآوی که  تلفیقی از مرغوبیت ساخت و فناوری به شمار می‌آید، بدنه‌ای یکپارچه و فلزی با پرداختی ماسه‌ای دارد که باعث می‌شود هنگام لمس بدنه، احساسی خوشایند ایجاد شود. این نوت‌بوک که در رنگ‌های «Mystic Silver» (نقره‌ای) و «Space Gray» (خاکستری) عرضه شده، به نمایشگری ۱۳.۹ اینچی از نوع 3K Ultra FullView مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن به ۹۱ درصد می‌رسد. این نمایشگر از ۱۰ نقطه‌ی لمس هم‌زمان نیز پشتیبانی می‌کند.

MateBook X Pro هوآوی کامپیوتری بسیار قدرتمند است. این نوت‌بوک به یک پردازنده‌ی Core i7 نسل هشتمی اینتل و یک کارت گرافیکی قدرتمندGeForce مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این نوت‌بوک می‌توانیم به وای‌فای با پهنای باند بالا، بلوتوث ۵.۰ و تاندربولت ۳ اشاره کنیم. این نوت‌بوک از قابلیت اختصاصی Share 3.0 OneHop هوآوی هم پشتیبانی می‌کند که برای رفع انواع و اقسام دردسرهای انتقال اطلاعات بین کامپیوترهای ویندوزی و گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. علاوه بر انتقال انواع فایل، از امکانات جالب دیگری که Share 3.0 OneHop در اختیار کاربر می‌گذارد می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری از صفحه‌ی لپ‌تاپ از طریق گوشی و امکان اشتراک‌‌گذاری کلیپ‌بورد بین نوت‌بوک و گوشی اشاره کرد.

MateBookهای جدید هوآوی

MateBookهای جدید هوآوی که طراحی و ساختی هنرمندانه، نوآورانه و هوشمندانه دارند، آخرین فناوری‌های روز را در اختیار بدنه‌ی اصلی کاربران قرار داده‌اند. این دو مدل، یعنی MateBook 13 و MateBook 14، در کنار کارآیی و عملکرد فوق‌العاده، از نمایشگرهای فول‌ویو هوآوی هم بهره می‌برند. این نوت‌بوک‌ها قابلیت‌ جابه‌جایی بالایی دارند و از نظر کیفیت ساخت و ظاهر زیبا در رده‌های بالا قرار می‌گیرند. گرچه این نوت‌بوک‌ها برای استفاده‌ی عموم کاربران طراحی شده‌اند، اما قابلیت‌های اتصالی زیادی برای ارتباط با دستگاه‌های هوشمند دیگر دارند، تا حدی که می‌توان گفت این نوت‌بوک‌ها نحوه‌ی تعامل و ارتباط دستگاه‌های هوشمند را بازتعریف کرده‌اند.

MateBook 14 هوآوی از همان ویژگی‌هایی بهره می‌برد که معرف این رده از محصولات هوآوی است: نمایشگر فول‌ویو، کیفیت ساخت مرغوب، طراحی فوق‌العاده و عملکرد شگفت‌انگیز. این نوت‌بوک با نمایشگر جدید، عملکرد فوق‌العاده و ویژگی‌های ارتباطی خود موفق شده است معیاری جدید برای نوت‌بوک‌های ۱۴ اینچی وضع کند.

MateBookهای جدید هوآوی که کاربران جوان را هدف گرفته‌اند، نمایشگری فول‌ویو و جمع‌وجور با نسبت ابعاد ۳:۲ دارند تا قابلیت جابه‌جایی بالایی داشته باشند. این نمایشگر بدون حاشیه است و از ده نقطه‌ی لمس پشتیبانی می‌کند.

MateBook 14 هوآوی به یک پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل از سری Core و کارت گرافیکی GeForce  مجهز شده است و خنک‌کننده‌ای قوی‌تر دارد تا در انتقال گرما بهتر عمل کند. ظرفیت باتری بالای این مدل در کنار قابلیت هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی هوآوی باعث شده است طول عمر باتری این نوت‌بوک به حداکثر برسد.

نوت‌بوک MateBook 13 هوآوی هم توانسته است استانداردهای نمایشگر و عملکرد و قابلیت‌های اتصالی را برای نوت‌بوک‌های ۱۳ اینچی بازار از نو تعریف کند. این نوت‌بوک به یک پردازنده‌ی اینتل نسل هشتمی و یک کارت گرافیکی GeForce مجهز شده و مانند برادر بزرگ‌تر خود از Shark Fin Fans 2.0 هوآوی بهره می‌برد تا قدرت بیشتری برای انتقال گرما داشته باشد. خنک‌کننده‌ قوی‌تری که در این نوت‌بوک به کار گرفته شده باعث می‌شود که این دستگاه، حتی در هنگام پردازش‌های سنگین، خنک بماند و صدای کمتری تولید کند. نمایشگر MateBook 13 هم از ده نقطه‌ی لمسی پشتیبانی می‌کند و نسبت ابعاد آن ۳:۲ است.

هوآوی روش هوشمندتری برای اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر ارائه کرده است که با عنوان HUAWEI Share 3.0 شناخته می‌شود. این قابلیت امکانات متنوعی برای اشتراک فایل در اختیار کاربر می‌گذارد که ارتباط کامپیوتر ویندوزی با گوشی اندرویدی و اشتراک‌گذاری کلیپ‌بورد از جمله‌ی آن‌ها است.

Mate X: دستگاهی تاشو با فناوری 5G

گوشی هوشمند Mate X هوآوی که دی‌ان‌ای محصولات سری Mate هوآوی را دارد، نمادی است از سفر به قلمروهای ناشناخته. این گوشی ترکیبی از فناوری 5G، نمایشگر تاشو، هوش مصنوعی و شیوه‌ کاملاً جدیدی برای تعامل ارائه می‌کند تا تجربه‌ای بی‌سابقه در اختیار کاربران قرار بگیرد و آغازگر نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند باشد.

Mate X که ترکیبی از گوشی و تبلت به شمار می‌آید، از یک پنل OLED انعطاف‌پذیر و یک لولای مکانیکی Falcon Wing بهره می‌برد تا ظاهر زیبا را با فناوری‌های روز ترکیب کرده باشد.

باید توجه داشته باشیم که Mate X بیش از یک گوشی هوشمند یا تبلت یا حتی مجموع هر دوی این‌ها است. نمایشگر انعطاف‌پذیر فول‌ویو OLED و پرسرعت‌ترین تراشه‌ی مودم 5G جهان (Balong 5000) نویدبخش شیوه‌ی جدیدی از تعامل کاربر با دستگاه‌های هوشمند است. دستگاهی که فناوری‌های روز و قابلیت ارتباط پرسرعت را با نمایشگری بزرگ همراه کرده است. در این دستگاه، انجام چند کار هم‌زمان راحت‌تر از همیشه شده و کاربر می‌تواند در آن واحد از دو نمایشگر برای انجام کارهای مختلف استفاده کند تا تجربه‌ شبیه استفاده از کامپیوترهای رومیزی داشته باشد.

گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی همیشه با دوربین‌های عکاسی قدرتمند همراه بوده‌اند و Mate X نیز از این قاعده مستنثنی نیست. طراحی تاشو باعث شده است که دوربین این دستگاه بتواند هم نقش دوربین پشتی و هم نقش دوربین سلفی را بازی کند و تحولی در تجربه‌ی عکاسی با موبایل به وجود بیاورد.

هوآوی که صاحب ظرفیت‌هایی منحصر به فرد در فناوری طراحی و تولید تراشه، گوشی و صنایع ارتباطی است، می‌خواهد در حوزه‌ی 5G پیشرو باشد. Mate X که به نخستین تراشه‌ی ۷ نانومتری و 5G جهان به نام Balon 5000 مجهز شده، معیاری برای گوشی‌های هوشمند 5G آینده خواهد بود.

ظرفیت باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و با ویژگی Supercharge هوآوی سازگار است تا نویدبخش عملکرد بهتر در عصر 5G باشد.

هوآوی

CPE Pro هوآوی فناوری 5G را به خانه‌های هوشمند می‌آورد

تراشه‌ Balong 5000 ورود به عصر 5G را  به طور رسمی آغاز می‌کند. این تراشه مجموعه‌ای محصولات مبتنی بر 5G را پشتیبانی می‌کند که فراتر از گوشی‌های هوشمند هستند و دستگاه‌های پهن‌باند و انواع ماژول‌های 5G را در بر می‌گیرد. این تراشه می‌تواند تجربه‌ی جدیدی را با استفاده از فناوری 5G و در موقعیت‌های گوناگون در اختیار کاربران بگذارد.

دستگاه 5G CPE Pro هوآوی یکی از دستگاه‌هایی است که از تراشه‌ی Balong 5000 استفاده می‌کند و علاوه بر 5G با فناوری 4G هم سازگار است. با استفاده از این وسیله می‌توانید برای مثال، یک ویدئوی HD با حجم یک گیگابایت را ظرف سه ثانیه دانلود کنید و به‌راحتی و بدون تاخیر به تماشای آنلاین ویدئوهای 8K بنشینید. از این CPE هوآوی می‌توان برای مجهز کردن شرکت‌های کوچک و متوسط به اینترنت فوق پرسرعت نیز بهره گرفت.

5G CPE Pro هوآوی که با استاندارد Wi-Fi 6 سازگار است، می‌تواند شبکه‌ای با سرعت حداکثر ۴.۸ گیگابیت بر ثانیه ایجاد کند. این وسیله کوچک‌ترین CPE جهان و نخستین CPE مبتنی بر فناوری 5G است که با پروتکل HiLink هوآوی سازگار است و می‌خواهد خانه‌های هوشمند را وارد عصر 5G کند.

در عصر 5G، هوآوی پیشرو خواهد بود و بیشترین ظرفیت را برای اجرای سناریوهای مختلف خواهد داشت. هوآوی تنها تولیدکننده‌ای است که مجموعه‌ کاملی از محصولات 5G در تمام زنجیره‌ی فناوری 5G را در اختیار دارد که شامل تراشه و سرویس‌های ابری هم می‌شود. هوآوی قصد دارد تجربه‌ ارتباط با اینترنت را در تمام حالت‌های استفاده از 5G ارتقا بخشد و زندگی هوشمندی را در اختیار کاربرانش بگذارد.

هوآوی


منبع: اقتصاد آنلاین


نظرات()   
   

رئیس اتحادیه فناورانه رایانه تهران گفت: تخلف در فروشگاه‌های اینترنتی مشهور و معتبر کم دیده شده اما در سایت‌های نامعتبر فراوان رخ می‌دهد که در تمام کارشناسی‌هایی که تاکنون انجام شده معامله به ضرر خریدار بوده است.

 سیدمهدی میرمهدی رئیس اتحادیه فناورانه رایانه تهران درباره ضرورت آگاهی مردم در خریدهای اینترنتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، اظهار داشت: اکنون که مردم به خرید کالا در فضای مجازی و تحویل در محل عادت کرده‌اند باید مراقب باشند که گول ارزانی کالا را نخورند.

وی ادامه داد: برای مثال ارزانی یک میلیون تومانی یک لپ تاپ اصلا حقیقت ندارد و قیمت پایین‌تر حداکثر تا 50 هزار تومان برای این محصول امکان پذیر است؛ مشتری باید بداند برداشتن یک باتری یا رم اورجینال از روی دستگاه بیش از مبلغ تخفیف برای متخلف سود دارد تا به این وسیله متخلفان نتوانند از عدم آگاهی مردم سوء استفاده کنند.

میرمهدی با بیان اینکه اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی مرجع نظارت و رسیدگی به تخلفات فروشگاه‌های اینترنتی است،‌گفت: موارد تخلف  در فروشگاه‌های مشهور و معتبر کم دیده شده و در سایت‌های نامعتبر فراوان رخ می‌دهد.

به گفته وی، پس از اینکه شاکی به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت شکایت می‌کند و درخواست کارشناسی توسط اتحادیه تخصصی فناوران رایانه را می‌دهد موضوع برای بررسی به این اتحادیه ارجاع می‌شود در غیر این صورت این اتحادیه مرجع رسیدگی به این تخلفات نیست.

وی با بیان اینکه در تمام کارشناسی‌هایی که تاکنون انجام شده معامله به ضرر مصرف کننده بوده است، گفت: فروشگاه کالایی را می‌فروشد و پس از اینکه پول آن را دریافت می‌کند و دیگر به خریدار پاسخگو نیست و خریدار ناگزیر به شکایت می‌شود.

رئیس اتحادیه فناورانه رایانه تهران اضافه کرد: موارد زیادی از تخلف فروشگاه‌های اینترنتی دیده شده که کالا را به نام درجه یک و نو می‌فروشند اما کالای با کیفیت پایین‌تر، بازسازی شده و حتی دست دوم فروخته شده است.

وی ادامه داد: حتی کالای دست دوم با مدت کارکرد طولانی به جای کالای نو فروخته شده است.

منبع: فارس


نظرات()   
   
یکشنبه 5 اسفند 1397  10:52 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که توسعه دهندگان اپلیکیشن های موجود در اپ استور اپل از آغاز فعالیت این پلتفرم، توانسته اند ۱۲۰ میلیارد دلار کسب درآمد کنند.

 همانطور که می‌دانیم از آغاز فعالیت فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل ۱۱ سال می‌گذرد و این پلتفرم همواره نخستین مرجع دانلود اپلیکیشن های موردنظر کاربران گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل مبتنی بر سیستم عامل آی اواس (iOS) بوده است.

حالا به تازگی آمار و گزارش‌های جدیدی در وب سایت phonearena منتشر شده است که نشان می‌دهد درآمد توسعه دهندگان برنامه و اپلیکیشن‌های مختلف که در پلتفرم اپ استور اپل اقدام به عرضه و ارائه برنامه‌های موردنظر کاربران کرده‌اند، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است که خود نشان دهنده اعداد و ارقام قابل توجهی است.

از این میزان، ۲۵ میلیارد دلار آن نیز به توسعه دهندگان اروپایی تعلق یافته است که سهمی معادل ۲۰.۸۳ درصد از شرکت‌های توسعه دهنده و ارائه دهنده اپلیکیشن های موجود در اپ استور را به خود اختصاص داده‌اند و البته در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری یافته است.

اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی درآمد جهانی توسعه دهندگان خود را ۲۰ میلیارد دلار اعلام کرده بود که ۳۲.۵ درصد از آن به شرکت‌های اروپایی تعلق داشت.


منبع: ایسنا


نظرات()   
   
آخرین پست ها

پاورپوینت مفاهیم و اصطلاحات برند..........دوشنبه 27 اسفند 1397

۱۶ پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود ..........دوشنبه 27 اسفند 1397

افتتاح موزه خیمه‌شب‌بازی با حضور هنرمندان ..........دوشنبه 27 اسفند 1397

انتخاب یک کویر بکر ..........دوشنبه 27 اسفند 1397

موسوی؛ مربایی با طعم خلاقیت..........دوشنبه 27 اسفند 1397

خوش‌بخت‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۹ ..........دوشنبه 27 اسفند 1397

گوگل هم وارد گوشی‌های تاشو می‌شود..........دوشنبه 27 اسفند 1397

دانلود فیلم ۱۰ گیگابایتی تنها در ۱۰ ثانیه!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

گوشی‌های مجهز به دوربین 100 مگاپیکسلی در راهند!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

ویدیو کنفرانس 50 نفره در اسکایپ!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

پاورپوینت تاثیر CRM بر شرکت های تولیدی..........دوشنبه 6 اسفند 1397

پاورپوینت برنامه ریزی..........یکشنبه 5 اسفند 1397

چگونه مشتریان را دوباره نزد برندمان بیاوریم؟ ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

استارت‌آپ‌ها، فرزندان لوس کسب‌ و‌ کار یا سرداران آینده اقتصادی ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

مهارت‌های حرفه‌ای یک مدیر استارتاپ چیست؟ ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

تسلا ۳؛ پرفروش‌ترین خودروی برقی سال ۲۰۱۸..........یکشنبه 5 اسفند 1397

بلیت سینما شناور می‌شود ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

فناوری ۵G در مشت هوآوی ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

برخی فروشگاه‌های اینترنتی جنس دست دوم را جای نو قالب می‌‎کنند ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

درآمد ۱۲۰ میلیارد دلاری از توسعه اپلیکیشن!..........یکشنبه 5 اسفند 1397

همه پستها