تبلیغات
آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی - ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو
شنبه 17 آذر 1397  11:07 ب.ظ
نوع مطلب: (آریا خبر ،) توسط: محمد افشار

ترویج سبک زندگی سالم رسالت؛ کاله-پرو


 کاله-پرو؛ برندی‌ست که این روزها در تبلیغات بخصوص در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارد و گروه مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این برند و روند فعالیت‌های تبلیغات و بازاریابی آن گفتگویی را با تیم مارکتینگ کاله-پرو داشته که در ادامه می‌خوانید.

درباره گروه محصولات برند کاله- پرو برایمان بگویید؟
سال 94 ایده‌ی شکل گیری برند کاله-­پرو، با گروه محصولی متنوع از سوی مدیریت کاله مطرح شد. ایده‌ی این برند تولید محصولاتی بود که به جدول ارزش‌های غذایی آن فکر می‌شود. در کاله­-پرو سه فاکتور غذایی بسیار مهم وجود دارد، پروتئین بالا، بدون قند و چربی کم. توجه به این فاکتورها، بر اساس نیازهای موجود در جامعه بود که در بازار امروز پاسخ مقتضی و درستی برای آن وجود نداشت. شیر پرومیلک، ماست ایسلندی، دسرها (شامل شیرنج‌های دارچینی و عسلی پروئتینه و پودینگ شکلاتی و زعفرانی) محصولاتی هستند که تا به حال در این گروه محصول ارائه شده‌اند. کاله­-پرو با ایده‌ی تولید محصولات پروتئینه، بدون قند و با چربی صفر و یا پایین، رسالت خود را ترویج سبک زندگی سالم و توجه به تغذیه‌ی سالم می‌داند.

این برند برای چه گروه مخاطبانی به بازار ارائه شده است؟
با توجه به مهمترین ایده ‌ی کاله­-پرو (جدول ارزش غذایی) مشخصا مخاطبان کاله­-پرو افرادی هستند که به تغذیه و بدن خود اهمیت می‌دهند، در هنگام خرید به جدول غذایی محصولات توجه می‌کنند. میزان کالری مواد غذایی که مصرف می‌کنند را می‌دانند و ورزش بخش مهم و جدایی ناپذیر از رفتار روزانه‌ی آنهاست. سبک زندگی فعال و پرانرژی دارند و برای بهتر شدن بدن، ذهن و زندگی خود تلاش می‌کنند.

توزیع محصول به چه گونه‌ای ست که مخاطبان محصول را در چه مکان‌هایی می‌توانند تهیه کنند؟
در طول دو سال گذشته تلاش ما در گروه کاله­ پرو بر معرفی محصولات، به مصرف‌کنندگان و فروشندگان و تامین فروشگاههای تهران و سایر شهرهای ایران بوده است. بنابراین محصولات کاله-پرو در تهران، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در دسترس و قابل خریداری هستند. اگر در نقطه ای مصرف‌کننده‌ای نتوانسته است تا به حال این محصول را خریداری کند و دردسترسش نبوده است، می‌تواند از فروشگاه نزدیک محل زندگی خود درخواست کند تا از کاله و ویزیتورهای آن بخواهند که محصول را برای ایشان تامین کنند.

درباره فعالیت‌های تبلیغاتی برند کاله-پرو برایمان بگویید؟
در طول این مدت تمرکز تبلیغات ما در باشگاه‌های ورزشی و معرفی محصول بصورت حضوری بوده است. ارائه نمونه محصولات به صاحبان باشگاه، بوفه‌ داران، مربیان و ورزشکاران محترم بخشی از فعالیت‌های تبلیغاتی ما در نقاط فروش و مصرف بوده است.
اسپانسری ورزشکاران و مربیان عزیزی چون هادی چوپان، فرشاد نزاکتی، سیما معینی، نگین دادخواه و محمد اسدی و تلاش برای حمایت از فعالیت‌های این ورزشکاران از دیگر فعالیت‌های کاله­-پرو بوده است.
البته اسپاسنری کاله-پرو محدود به حمایت از شخصیت‌های ورزشی نبوده است، بلکه حمایت از مناسبت‌ها و اتفاقات ورزشی نیز بخشی از علاقه‌ی ما در حمایت از ورزش و ورزشکاران است. فعالیت‌های تبلیغاتی ما در رسانه‌ های دیجیتال و چاپی نیز بصورت ثابت تا به حال در قالب تولید محتوا و یا پخش آگهی بوده است.

آیا تمرکز اصلی فعالیت های تبلیغاتی برند در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام بوده است؟
بله شاید بتوان گفت یکی از مهمترین نقاط فعالیت‌های تبلیغاتی ما در فضای مجازی است.

علت این انتخاب را توضیح بفرمایید؟
با توجه به تعریف و شناختی (و توقعی) که ما از مخاطبان کاله-­پرو داریم، آن‌ها عمدتا در گروه سنی 20 تا 45 سال هستند، سبک زندگی به روزی دارند، استفاده از گوشی هوشمند و استفاده از اینترنت بخشی زیادی از زمان آن‌ها را به خود اختصاص دهد. حالا دیگر سرچ کردن در گوگل و مطالعه مقاله و مواجه شدن با آگهی‌ های تبلیغاتی بخشی از عادات این افراد شده است. بنابراین بودن در شبکه‌ های اجتماعی چون اینستاگرام، به برندها و مصرف کنندگان این فرصت را می‌دهد که به سادگی و آسانی به یکدیگر دسترسی داشته باشند. دیگر مهم نیست در کجای ایران زندگی می‌کنیم، هرچقدر دور و هر چقدر نزدیک، فاصله‌ی ما تنها یک شبکه‌ی اجتماعی است. در این شبکه‌ها، صاحبان برند به معرفی محصولات خود می‌پردازند، مصرف‌کنندگان در مورد محصول بازخورد می‌دهند و نیازهای جدید خود را به راحتی با برندها در میان می‌گذارند. ما نیز در کاله­ پرو تلاش می‌کنیم ازاین فرصت استفاده‌ای درست کنیم و فرصت در دسترس و در تماس بودن با مخاطبان خود را از دست ندهیم.

از برنامه های تبلیغاتی اجرا شده چه بازخوردی را دریافت کرده اید؟
بهترین بازخوردها زمانی بوده است که مصرف‌کننده‌ای محصولی مانند پرومیلک ما را در دستش دارد و با آن عکس گرفته است، وقتی مصرف‌کننده‌ای با ماست ایسلندی ما رسپی تهیه کرده است و آن را در پیج خود گذاشته است. و یا وقتی در پیاها صاحب باشگاهی درخواست می‌کند دسرهای کاله ­پرو را در باشگاه‌اش برای فروش داشته باشد. اینجا زمانی است که ما احساس می‌کنیم به مخاطب خود رسیده‌ایم، خواسته‌ی او را برآورده کرده‌ایم، وارد سبک و بخشی از زندگی آن‌ها شده‌ایم. و این بسیار رضایت بخش و خوشحال‌ کننده است.
آدرس صفحه اینستاگرام کاله ­پرو :kallehpro@

نرگس فرجی

منبع: ام بی ای نیوز


نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

پاورپوینت مفاهیم و اصطلاحات برند..........سه شنبه 28 اسفند 1397

۱۶ پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود ..........سه شنبه 28 اسفند 1397

افتتاح موزه خیمه‌شب‌بازی با حضور هنرمندان ..........سه شنبه 28 اسفند 1397

انتخاب یک کویر بکر ..........سه شنبه 28 اسفند 1397

موسوی؛ مربایی با طعم خلاقیت..........سه شنبه 28 اسفند 1397

خوش‌بخت‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۹ ..........سه شنبه 28 اسفند 1397

گوگل هم وارد گوشی‌های تاشو می‌شود..........سه شنبه 28 اسفند 1397

دانلود فیلم ۱۰ گیگابایتی تنها در ۱۰ ثانیه!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

گوشی‌های مجهز به دوربین 100 مگاپیکسلی در راهند!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

ویدیو کنفرانس 50 نفره در اسکایپ!..........دوشنبه 27 اسفند 1397

پاورپوینت تاثیر CRM بر شرکت های تولیدی..........دوشنبه 6 اسفند 1397

پاورپوینت برنامه ریزی..........دوشنبه 6 اسفند 1397

چگونه مشتریان را دوباره نزد برندمان بیاوریم؟ ..........دوشنبه 6 اسفند 1397

استارت‌آپ‌ها، فرزندان لوس کسب‌ و‌ کار یا سرداران آینده اقتصادی ..........دوشنبه 6 اسفند 1397

مهارت‌های حرفه‌ای یک مدیر استارتاپ چیست؟ ..........دوشنبه 6 اسفند 1397

تسلا ۳؛ پرفروش‌ترین خودروی برقی سال ۲۰۱۸..........دوشنبه 6 اسفند 1397

بلیت سینما شناور می‌شود ..........دوشنبه 6 اسفند 1397

فناوری ۵G در مشت هوآوی ..........دوشنبه 6 اسفند 1397

برخی فروشگاه‌های اینترنتی جنس دست دوم را جای نو قالب می‌‎کنند ..........یکشنبه 5 اسفند 1397

درآمد ۱۲۰ میلیارد دلاری از توسعه اپلیکیشن!..........یکشنبه 5 اسفند 1397

همه پستها